رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ در عمده فروشی‌ها ۴۸ هزار و ۵۰۰ تا ۴۹ هزار تومان است.
کد خبر: ۱۳۸۹۳۵۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، جواد عاشوری با بیان اینکه توزیع هر کیلو مرغ گرم در عمده فروشی‌های همدان با نرخ کمتر از 50 هزار تومان انجام می‌شود، اظهار داشت: قیمت این کالا برای مصرف کننده کیلویی 52 تا 53 هزار تومان است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت مصوب هر کیلو مرغ 63 هزار تومان تعیین شده است، تصریح کرد: اما به علت فراوانی تولید و عرضه، نرخ این کالای پر مصرف شکسته شده است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان از کاهش نرخ مرغ زنده خبر داد و گفت: مرغ زنده که قبلا کیلویی 46 هزار تومان بود، حالا با قیمت کیلویی 36 هزار تومان عرضه می‌شود.

عاشوری از توزیع روزانه 60 تن‌ مرغ در همدان خبر داد و اظهار داشت: میزان عرضه نسبت به تقاضا بالاتر است و کمبودی وجود ندارد.

وی از توزیع مرغ منجمد در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد و افزود: قیمت این نوع مرغ هم کیلویی 50 تا 52 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در بخش دیگری از گفت‌و‌گو از توزیع روزانه حداقل 50 تن تخم‌مرغ در همدان خبر داد و گفت: قیمت مصوب هر کیلو تخم‌مرغ به 45 هزار تومان رسیده است.

عاشوری با بیان اینکه اگر هم تخم‌مرغ به صورت شانه‌ای فروخته‌ای شود، قیمت آن بین 90 تا 100 هزار تومان است، اظهار داشت: واحدهای صنفی موظف به فروش تخم‌مرغ به شکل کیلویی هستند. وی با تاکید بر اینکه همه واحدهای تحت نظارت و پوشش ما، قانون فروش کیلویی تخم‌مرغ را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: فروش کیلویی از نظر اقتصادی برای مصرف کننده به صرفه تر است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود، هیچ کمبودی در تامین مرغ و تخم‌مرغ مورد نیاز مردم در شب یلدا نخواهیم داشت، گفت: خوشبختانه تولید مرغ نسبت به ماه‌های گذشته افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها