رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان با شعار پژوهش و فناوری، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۹۳۳۵

محمدنبی شهیکی در گفت وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور با هدف نمایش و معرفی محصولات، دستاوردهای پژوهشی و فناوری دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دانشگاه های استان آغاز بکار کرد.

 

وی ادامه داد: در روز افتتاحیه نمایشگاه نیز "سامانه شبکه فناوری و نوآوری استان" که پل ارتباطی میان دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها با صنعتگران است رونمایی شد که در راستای افزایش میزان رضایت مندی و خدمات رسانی شرکت ها نقش بسزایی دارد.

 

وی تاکید کرد: برگزاری کارگاه های تخصصی کارآفرینی، کتابخوانی و دورهمی های کسب و کار نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرایی می شود که شرکت در این برنامه ها برای عموم آزاد است.

 

به گفته شهیکی؛ پس از اتمام نمایشگاه کار جذب سرمایه گذار و تجاری سازی محصولات ارائه شده انجام می شود که نفرات و ایده های برتر مورد حمایت های مادی و معنوی و مشاوره ای قرار می گیرند.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه در محل پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان واقع در خیابان دانشگاه دایر شده و تا هفدهم آذرماه از ساعت 9 الی 13 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها