طی مراسمی توسط مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان صورت گرفت‌؛

افتتاح ۳فرستنده دیجیتال در شهر راین

مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز کرمان از بزرگترین مجموعه توانبخشی کشور در این شهر بازدید کردند.
کد خبر: ۱۳۸۹۲۷۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛اعضای شورای معاونین صدا و سیمای مرکز کرمان با حضور در این مجموعه که به دهکده سلامت مشهور می باشد از پنج مرکز کم توانان ذهنی زیر ۱۴سال،مرکز توانبخشی و آموزشی اوتیسم زیر ۱۴سال امام علی،مرکز توانبخشی و شبانه روزی یاور،مرکز کم توانان ذهنی بالای ۱۴ سال و مرکز توانبخشی و شبانه روزی گلستان سلامت ویژه بیماران روانی ونیز مجموعه کارگاه های تولیدی این افراد دارای معلولیت از جمله کارگاه تولید و بسته بندی سوغات کرمان (کلمه و قاووت) آزادید به عمل آورده و از نزدیک با فعالیت‌های آنان آشنا شدند.

مهدی نخعی،جانشین مدیر کل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این بازدید اظهارداشت:این مجموعه با زیربنای بیش از۴۰هزار متر مربع با همت خیریه مولی الموحدین ساخته شده و هم اکنون بیش از ۴۰۰ معلول در این مجموعه از خدمات بهزیستی بهرمند می شوند.

نخعی افزود:تمامی خدمات توانبخشی مورد نیاز خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول در طیفهای ذهنی،اعصاب و روان،cp،اوتیسم و.... می باشند در این مرکز ارائه می‌شود و به جز مرکز بیماران روانی که ظرفیت آن تکمیل است بقیه مراکز ظرفیت خالی دارند و خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول هستند می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی مجموعه دهکده سلامت را بزرگترین و کاملترین مجموعه ارائه خدمات توانبخشی کشور دانست و گفت : امیدواریم با استقبال خوب خانواده های کرمانی و استفاده از خدمات این مراکز بخش اعظمی از مشکلات افراد دارای معلولیت و خانواده های آنها مرتفع شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها