استاندار زنجان می گوید: ۳۸.۸ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش صنعت است و سهم بخش معدن ۶۴ صدم درصد است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار زنجان می گوید: ۳۸.۸ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش صنعت است و سهم بخش معدن ۶۴ صدم درصد است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۳۸۹۱۴۴

جام جم آنلاین زنجان: محسن افشارچی در آئین تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، با اشاره به اینکه باید با تمام توان خود به فکر بزرگ‌تر کردن اقتصاد استان باشیم، گفت: رویکرد مدیریتی در استان از پروژه محوری و به برنامه محوری تغییر کرده است.


وی بیان داشت: اقتصاد نفتی از مسائل و مشکلات عمده کشور است و پروژه‌های تعریف شده در بستر این اقتصاد باعث شده همواره پروژه محور باشیم و به پروژه‌ها فکر کنیم.


استاندار زنجان گفت: امکان حرکت در بستر اقتصاد نفتی دیگر وجود ندارد و باید به ظرفیت‌ها و توان‌های دیگر همچون بخش خصوص و سرمایه گذاران فکر کنیم.


افشارچی تاکید کرد: ۳۸.۸ درصد اقتصاد استان مربوط به بخش صنعت است و سهم بخش معدن ۶۴ صدم درصد است که این مساله نیاز به توجه دارد.


وی به تدوین برنامه مشخص برای توسعه صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در تدوین این برنامه منافع استان و مردم مدنظر بوده و محتوای آن طوری است که هر طیف و گرایشی مشکلی با آن نخواهد داشت.


استاندار زنجان یاد آورشد: حرکت برنامه محور اثرات خود را در چند سال آینده در توسعه استان نشان خواهد داد و باید بحث حیدری و نعمتی را کنار بگذاریم و به فکر مردم باشیم.


افشارچی افزود: لزوم تقویت نظارت مردم پایه، ارتقا جایگاه زنجان به قطب منطقه‌ای تجارت و ترانزیت، تکمیل زنجیره‌های ارزش، ایجاد فضای دوستی و همدلی بین سازمان صمت و فعالان حوزه صنعت، تسلط بر مشکلات این بخش توسط رئیس جدید مدیرکل سازمان صنعت؛ معدن و تجارت مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم با حکم وزیر صمت، مجید گلشنی به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان منصوب و جایگزین ناصر فغفوری شد.


گلشنی سابقه ریاست امور معادن اداره‌کل صمت استات زنجان را در رزومه کاری خود دارد.


ناصر فغفوری از سال ۹۳ تاکنون مدیرکلی این اداره را بر عهده داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها