استاندار کرمان توجه به آموزش و پرورش را یک ضرورت دانست و گفت:در این زمینه برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۳۸۹۱۱۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدمهدی فداکار،در جلسه شورای اداری شهرستان انار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س)،افزود:در بحث کرونااتفاق تلخی که افتاداین بود که مدارس را تعطیل کردیم، گوشی به دست کودکان دادیم،تربیت و پرورش کامل تعطیل شد و اتفاقاتی افتاد که همه ما شاهد بودیم.

وی اضافه کرد:این فتنه تلخ تجربه‌ای بود که به آموزش و پرورش بیشتر توجه شود که در این زمینه برنامه‌هایی پیش بینی شده است.

استاندار کرمان عنوان کرد:پل محور مواصلاتی انار-یزد،بیمارستان ولیعصر و مجتمع اداری شهرستان انار از جمله پروژه‌هایی هستند که انتظار داریم به زودی افتتاح شوند.

استاندار کرمان بیان کرد:حضور اتباع در برخی مناطق ممنوع و تخلف است و باید به این موضوع رسیدگی شود.

وی گفت:دربحث ساختار ادارات شهرستان انار،مسئله بررسی ورسید گی می‌شود.

وی عنوان کرد:پول مس از استان خارج نشده بلکه جابجا شده است و ۴۶ درصد از منابع شرکت مس در رفسنجان قرار دارد.

فداکار،ادامه داد:در جریان وقوع سیل در رفسنجان بیشترین کمک را مس سرچشمه داشته است،همچنین در این زمینه بستر ارائه تسهیلات قرضه الحسنه به سیل زدگان را فراهم کرده است.

سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در این جلسه گفت:پل جاده مواصلاتی انار-یزد به بهره‌برداری می‌رسد و از طرف دیگر۳۰میلیارد تومان به بیمارستان ولیعصر انار ابلاغ شده است.

وی ادامه داد:برای بافت تاریخی شهر بیاض نیز مساعدت‌هایی خواهد شد که این امر موجب رونق گردشگری و بهبود وضعیت مالی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمان خاطرنشان کرد:به مجتمع اداری شهرستان انار مبلغ ۳ میلیارد تومان اختصاص داده شده و از طرف دیگر در خصوص لایروبی رودخانه‌ها۱۰میلیارد تومان مصوب شده بود،اما متاسفانه مبلغی تخصیص پیدا نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها