معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به همراه رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، معاون درمان و جمعی از مسئولین استانی و دانشگاهی، به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور در مرکز آموزشی درمانی امین، از تلاش های بی دریغ پرستاران قدردانی و با آنها به گفتگو پرداختند.
کد خبر: ۱۳۸۸۹۸۴

جام جم آنلاین اصفهان ؛محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در جریان این بازدید گفت: همه ما مدیون کادر درمان و بالاخص پرستاران هستیم و کووید ۱۹ نیز عاملی شد تا زحمات این قشر بیش از پیش بر مردم روشن شود.

وی ادامه داد: همه بایستی بدانند که مدیون تلاش شبانه روزی و مجاهدانه پرستاران هستند و امیدواریم بتوانیم قدم های بلندی را برای کاهش دغدغه و مشکلات پرستاران برداریم چرا که در طول تاریخ خدمات ارزنده این قشر باقی خواهد ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تلاش کادر درمان در زمان اوج کووید ۱۹ را به ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس تشبیه کرد و گفت: در اوایل جنگ، بسیاری از نیروهای مردمی بدون شناخت از جنگ و دشمن به جبهه می رفتند و تنها می دانستند که باید از کشور در برابر یک دشمن خطرناک دفاع کنند.

جان‌نثاری افزود: در روزهای اوج کروناویروس نیز شاهد بودیم کادر درمان با خلوص نیت و همه توان در برابر این ویروس ناشناخته ایستادگی کردند از این رو تلاش های بی دریغ شان برای مردم ارزشمند است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان یادآور شد: این جانفشانی کادر درمان بایستی در حافظه تاریخی ایران اسلامی باقی بماند و همه ما بدانیم و فراموش نکنیم که مدیون فداکاری و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمان هستیم.

گفتنی است مسئولین ضمن بازدید از بخش های اورژانس، آی سی یو، نوزادان، زایشگاه، روان پزشکی و دیگر بخش های مرکز امین، از زحمات پرستاران، با اهدای گل و شیرینی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار وبدا، مرکز آموزشی درمانی امین دارای 600 پرستار است که عمده مطالبه آنها از معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تبدیل وضعیت استخدامی آنها از شرکتی و تبصره به پیمانی و رسمی است که هر دو مقام استانی وعده دادند مطالبه آنها را به وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی منتقل نمایند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها