در این طرح بنا است با همکاری مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب در ۴۰ منطقه آموزشی استان خوزستان، دوره‌های توانمندسازی دبیران و معلمان دوره متوسطه اول و دوم نظری برگزار شود.
کد خبر: ۱۳۸۸۹۷۱

 

به نقل از ایسنا؛ مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شرکت نفت، گفت: از اهداف این طرح توانمندسازی معلمان و دانش‌آموزان، آماده‌سازی دانش‌آموزان پایه دوازدهم برای شرکت در کنکور سراسری و پشتیبانی از دانش‌آموزانی است که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

مسعود حمیدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف کمک به بنیه علمی دانش‌آموزان و ارتقای سطح دانش دبیران به امضا رسید.

وی افزود: در این طرح بنا است با همکاری مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز جنوب در ۴۰ منطقه آموزشی استان خوزستان، دوره‌های توانمندسازی دبیران و معلمان دوره متوسطه اول و دوم نظری برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از اهداف این طرح توانمندسازی معلمان و دانش‌آموزان، آماده‌سازی دانش‌آموزان پایه دوازدهم برای شرکت در کنکور سراسری و پشتیبانی از دانش‌آموزانی است که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند.

حمیدی‌نژاد بیان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شده دوره توانمندی‌سازی دانش‌آموزان در قالب کلاس‌های جمع‌بندی کنکور ویژه دانش‌آموزن پایه دوازدهم انجام شود. کلاس‌های جمع‌بندی کنکور ویژه دانش‌آموزان واجد شرایط پایه دوازدهم سراسر استان برگزار می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: دانش‌آموزان واجد دریافت بسته‌های آموزشی در این طرح شامل دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، دانش‌آموزان بی سرپرست هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها