یزد - استاندار یزد با بیان اینکه کارگروه اقتصاد دیجیتال در استان یزد تشکیل می شود گفت: مردم و بخش خصوصی را باید در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی دخیل کرد .
کد خبر: ۱۳۸۸۹۵۳

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، دکتر مهران فاطمی در بیست و چهارمین نشست ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان استان یزد که با حضور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و به ریاست استاندار یزد در محل سالن کوثر استانداری برگزار شد با اشاره به نقش مهم اقتصاد دیجیتال برای حل چالش‌ها در استان یزد اظهارداشت :یکی از محورهای سند یزد نوین این بخش بوده و ریز پروژه‌هایی برای اجرای آن تعیین شده است.

وی از تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال در استان یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم و بخش خصوصی را باید در نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی دخیل کنیم.

فاطمی تصریح کرد: دانش بنیان شدن صنایع و معادن بزرگ استان یزد در کنار حمایت آنها از زیست بوم نوآوری و فناوری استان در راستای انجام مسوولیت اجتماعی شان، از جمله انتظارات مجموعه استان از این مجموعه‌های بزرگ اقتصادی است.

وی با اشاره به اهمیت مجموعه عظیم معدنی و صنعتی چادرملو تصریح کرد: این مجموعه باید دفتری در پارک علم و فناوری استان داشته باشد تا بتواند به عنوان دبیرخانه، در همکاری‌های مشترک شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان نقش ایفا کند.

فاطمی خاطر نشان ساخت: لازم است در قالب تفاهمنامه‌ای مشترک، سازوکارهای لازم جهت چگونگی همکاری مناسب و افزایش تعاملات شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان با شرکت صنعتی معدنی چادرملو مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها