فاز دوم مجتمع ایثار شهرستان زاهدان با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۸۸۹۴۶

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، در خصوص این ساختمان، گفت: مجموعه رفاهی و اقامتی مؤسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی «ایثار» زاهدان در دو طبقه و به مساحت دو هزار و ۶۵۰ مترمربع احداث شده که طبقه اول شامل تالار، رستوران و طبقه دوم، فاز اقامتی است.

 

سردار پاسدار محمد ناظری افزود: بخش اقامتی این مجموعه، دارای ۲۱ سوئیت با ظرفیت مجموع ۶۰ نفر بوده و تجهیز آن از مهرماه سال گذشته با تخصیص دو میلیارد تومان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آغاز شد و این مجموعه با توجه به مراجعه بخش عظیمی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان‌ها به زاهدان جهت درمان و انجام امورات اداری و همچنین ظرفیت‌های گردشگری استان به ویژه در فصل‌های پاییز و زمستان، می‌تواند پذیرای جامعه هدف و سایر مراجعه کنندگان باشد.

 

وی با بیان اینکه برای ساخت مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سیستان و بلوچستان در مجموع بیش‌از ۲۲ میلیارد تومان از سال ۱۳۸۹ تاکنون هزینه شده، ابراز امیدواری کرد: از ظرفیت این مجموعه در راستای خدمات دهی بهتر به جامعه هدف استفاده شود.

 

شایان ذکر است سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر چهارشنبه وارد سیستان و بلوچستان شده و برنامه‌هایی به مثل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، دیدار با خانواده شهدا، حضور در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با دانشجویان و نخبگان این استان را در طول سفر در دستور کار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها