معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دومین سبد خدمات فرهنگی شامل ۱۰ کتاب و سه فیلم بین دستگاههای اجرایی و عموم مردم این استان در حال توزیع است.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: دومین سبد خدمات فرهنگی شامل ۱۰ کتاب و سه فیلم بین دستگاههای اجرایی و عموم مردم این استان در حال توزیع است.
کد خبر: ۱۳۸۸۹۲۱

خراسان رضوی - جام جم آنلاین - جلیل سروری  افزود: طرح سبد خدمات فرهنگی در ۲ سطح توزیع می شود که شامل خانواده‌های کارکنان دستگاه های اجرایی و مجموعه های وابسته به دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی در خراسان رضوی است.وی بیان کرد: در طرح سبد خدمات فرهنگی مقرر شد تا همه دستگاه های استان خراسان رضوی به دلیل برخورداری از مخاطبان فرهنگی خود شامل خانواده کارکنان و جامعه هدف، از یک سبد فرهنگی شامل محصولات فرهنگی منتخب همچون کتاب، تولیدات تصویری و نمایش‌های مناسبتی استفاده کنند.
وی اظهار داشت: هزینه اقلام فرهنگی این سبد توسط کارگروهی از نمایندگان دستگاه‌های توانمند فرهنگی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی آستان قدس رضوی، معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، سازمان تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهادها در بازه‌های زمانی ماهانه و از محل ۲ درصد بودجه فرهنگی هر سازمان تامین می شود.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در دومین سبد خدمات فرهنگی ۱۰ کتاب به نامهای "ملکه موشها، جشن خرگوشها، بازی بازها، فراری ها، شبهای بی ستاره، آروزهای دست ساز، مهاجر سرزمین آفتاب، میلی شیا، داعشی و عاشقی، عصرهای کریس کان" و همچنین فیلمهای "لوپتو"، "پسر دلفینی" و "بیرو" عرضه شده است.
سروری خاطر نشان کرد: کتابهایی که در دومین سبد خدمات فرهنگی آذرماه در نظر گرفته شده، مربوط به کتابهایی است که در هفته کتاب معرفی یا نقد و بررسی شده بودند و تلاش شده است که موضوعات مرتبط با شرایط کنونی حاکم بر جامعه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۴۷ دستگاه و سازمان مختلف با طرح سبد خدمات فرهنگی این اداره کل در استان موافقت کرده اند تا خدمات فرهنگی را به کارکنانشان ارائه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها