اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ  معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از آغاز فعالیت پیمانکار بخش خصوصی برای رفت و روب شهر بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۸۴۵

آغاز فعالیت پیمانکار بخش خصوصی برای رفت و روب شهر بجنورد

مجید شادکام ، اظهار کرد: حدود ۲۰ روز گذشته قرارداد با پیمانکار منعقد و طی هفته گذشته تجهیز کارگاه شد که بعد از بررسی صورت گرفته کارگاه تجهیز شده مورد تایید قرار گرفت، البته نقص های کوچکی وجود داشت که پیمانکار در حال رفع نقص ها است.


وی گفت: این پیمانکار باید برای رفت و روب شهر ۱۰۰ نفر نیرو بکار گیرد و از سوی دیگر باید دارای ۳ دستگاه خودروی جمع آوری خاکروبه باشد.


شادکام افزود: طی توافق انجام شده باید کوچه ها هر ۳ روز نظافت شود.


به گفته وی، پیمانکار مسئول نظافت منطقه ۲ شهر خواهد بود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه مساحت شهر بجنورد ۸ میلیون متر مربع است، بیان کرد: فضای رفت و روب استاندارد برای هر نیروی پاکبان ۲۰ هزار متر مربع است که در این صورت به ۳۵۰ نیرو نیاز است؛ این در حالی است که تعداد نیروهای پاکبان شهر بجنورد کمتر از ۹۰ نفر است.


وی تصریح کرد: در گذشته تعدادی نیروی پاکبان همزمان با هم جذب شهرداری شده اند که تعدادی از آن ها نیز با یکدیگر بازنشسته شده اند و سبب شده تا در حال حاضر شهرداری بجنورد با کمبود شدید نیروی پاکبان مواجه شود.


معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد افزود: علاوه بر آن طی یکی دو سال آینده، تعدادی دیگر از نیروهای پاکبان فعال شهرداری دوباره بازنشست خواهند شد. خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها