معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بیش از 20 هزار نفر از شهروندان در رویداد شهری ویژه بانوان شرکت کرده‌اند.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بیش از 20 هزار نفر از شهروندان در رویداد شهری ویژه بانوان شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۳۸۸۷۸۶

خراسان رضوی - جام جم آنلاین - "حسین باغگلی" در خصوص اقدامات صورت گرفته در سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در حوزه بانوان اظهار کرد: از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته حوزه بانوان در حوزه تربیت بدنی و ورزش می‌توان به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در هشت رشته، برگزاری همایش‌های ویژه بانوان و خانواده با مشارکت سه هزار نفر در چهار مرحله، آماده‌سازی تیم ورزشی بانوان همکار جهت شرکت در مجموعه مسابقات و حضور بانوان همکار برای استفاده از ظرفیت ورزشی پارک مادر و کودک اشاره کرد.وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و مشارکت ها، افزود: مشارکت تشکل‌های بانوان در رویدادهای شهری، منطقه‌ای و محلی در سطح مناطق از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و مشارکت‌ها است که مهمترین آن رویداد بوستان ریحانه با حضور 20 هزار نفر از دختران و بانوان مشهدی است.
برگزاری 276 کارگاه برای بانوان
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: در حوزه اجتماعی نیز اقداماتی نظیر طرح ترنم زندگی با هدف ارائه مشاوره گروهی به بانوان در 20 مسجد و 276 کارگاه با موضوعات همسران، تربیت فرزند و پیشگیری از اعتیاد، طرح ویژه باهم با هدف ارائه آموزش های لازم به زوجین، طرح هیات طیبه با هدف توانمندسازی زنان با مشارکت 83 نفر و طرح شوق زندگی با هدف ارائه خدمات مددکاری به هشت هزار نفر انجام شده است.
باغ‌گلی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی و مناسبت ها نیز رویدادهای مختلفی ویژه اقشار مختلف مانند مراسم‌های روز دختر و تقدیر از مادران، جشن ویژه ملکه مهربانی و ... انجام شده است.
وی ضمن اشاره به شرکت بیش از 20 هزار نفر از شهروندان در رویداد شهری ویژه بانوان اضافه کرد: همچنین در هفته کتاب و کتابخوانی رویداد ویژه‌ای برای بانوان خانه‌دار برگزار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها