دادستان تهران در پی دستور رئیس قوه قضاییه:

۴۶ زندانی با بهره‌مندی از ارفاق‌های قانونی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان تهران:

۳۴۰ زندانی واجد شرایط آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی ۳۴۰ نفر از زندانیان به‌منظور عملیاتی‌سازی دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر بهره‌مندی زندانیان واجد شرایط از ارفاق‌های قانونی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۷۶۵

به گزارش جام جم آنلاین از دادگستری کل استان تهران، علی القاصی مهر روز سه‌شنبه در پی دستور ویژه رئیس قوه قضاییه به مراجع ذیربط قضایی برای بهره‌ مندی زندانیان از ارفاق‌ های قانونی و بازگشت آنان به آغوش گرم خانواده که به‌دنبال پیروزی شورانگیز ملی‌پوشان تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز صورت گرفت از آزادی ۳۴۰ نفر از زندانیان واجد شرایط خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در همین زمینه گفت: با توجه به حسن عنایت و تدبیر رییس قوه قضاییه به‌منظور کاهش جمعیت کیفری، اقدامات لازم برای شناسایی زندانیان واجد شرایط انجام شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از اشخاصی که در جریان قضایا و آشوب‌های اخیر بازداشت شده بودند نیز در میان زندانیان آزاد شده قرار دارند، افزود: در نهایت در روزهای اخیر، ۳۴۰ نفر از زندانیان با تدابیر قانونی از زندان آزاد شدند.

القاصی مهر با تاکید بر اینکه نگاه و رویکرد دستگاه قضایی نسبت به جرایم خشن و مخل امنیت شهروندان، قاطع و بدون اغماض خواهد بود، گفت: در کنار این موضوع، با توجه به سیاست‌های دستگاه قضایی، رأفت اسلامی همواره در مواجهه با زندانیان مورد توجه قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها