تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دومین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم غنا شکست خورد.
کد خبر: ۱۳۸۸۶۳۵

به گزارش جام جم آنلاین، در گروه H مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز تیم‌های کره جنوبی و غنا به مصاف هم رفتند که جدال نمایندگان قاره آسیا و آفریقا با نتیجه ۳ بر ۲ به سود غنا به پایان رسید.

این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه «اجوکیشین سیتی» و با قضاوت «آنتونی تیلور» داور انگلیسی آغاز شد و در نهایت تیم غنا برنده از زمین خارج شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که غنا ابتدا با دو گل از کره جنوبی پیش افتاد. ابتدا «محمد سالیسو» در دقیقه ۲۴ دروازه کره را باز کرد و ۱۰ دقیقه بعد نوبت «محمد کدوز» بود تا خیال غنا را بابت برتری دو بر صفر در نیمه نخست راحت کند.

«پائولو بنتو» سرمربی کره جنوبی در نیمه دوم دو تعویض انجام داد تا تیمش باخت در این مسابقه را جبران کند. این تدبیر بنتو جواب داد و کره جنوبی در عرض سه دقیقه کار را به تساوی کشاند.

«گوئه سونگ چون» در دقیقه ۵۸ موفق شد گل اول کره را با یک ضربه سر زیبا به ثمر برساند. همین بازیکن در دقیقه ۶۱ هم بار دیگر با همین روش توپ را به تور دروازه غنا رساند تا کُره ای ها به پیروزی در این مسابقه امیدوارتر بشوند.

شادی گل قرمزپوشان کره اما دوام زیادی نداشت چرا که محمد کدوز در دقیقه ۶۸ سومین گل غنا و دومین گل خودش را در این مسابقه با یک شوت محکم از داخل محوطه حریف به ثمر رساند و ورق را به سود غنا برگرداند.

فشار کره جنوبی برای بازگشت دوباره به بازی ثمری نداشت تا این تیم اولین باخت در جام جهانی را تجربه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها