یزد - رییس اداره منابع آب شهرستان های تفت و مهریز از شناسایی 89 حلقه چاه غیرمجاز در حریم قنات ها و اراضی کشاورزی درحال بهره برداری یا در حین حفر در سال جاری در شهرستان تفت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۶۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، حسین ابراهیمی با اشاره به آمار نگران کننده این تعداد حفاری غیرمجاز در شهرستان تفت اظهارداشت:پرونده حفاظتی برای مالکین این چاهها تشکیل و اخطار لازم مستند ماده 45 قانون توزیع عادلانه آب صادر شده است.

 وی افزود: از این تعداد چاه شناسایی شده ۲۴ حلقه پر و مابقی  پرونده ها  نیز مطابق ضوابط  و مقررات در حال پیگیری اقدامات حفاظتی است و به واحد حقوقی شرکت ارسال خواهد شد .

ابراهیمی تصریح کرد: گرفتن 195 مورد نمایندگی از دادستانی برای شناسایی، پلمپ ، پر کردن، توقیف ادوات حفاری غیر مجاز و جمع آوری خطوط انتقال آب غیر مجاز و ... از دادگستری شهرستان تفت  از دیگر اقدامات شاخص این اداره در سال 1401 بوده که این آمار نسبت به سال گذشته 30 درصد بیشتر است.

وی خاطر نشان ساخت : از 37 حلقه چاه صنعتی فعال در این شهرستان 9حلقه دارای کنتور هوشمند و از 144 حلقه چاه کشاورزی فعال نیز121 حلقه مجهز به کنتور هوشمند شده است و تا آخر سال جاری تمام چاهها مجهز به این سیستم خواهد شد.

ابراهیمی از همراهی و همکاری دهیاران، بخشداران، مسئولین محلی و نماینده های قنات جهت شناسایی چاههای غیر مجاز در این شهرستان تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها