آئین رونمایی از پوستر اولین و بزرگترین جشنواره سینمایی کودکان و نوجوانان اسلامشهر، شب گذشته با حضور سردار ولی زاده، جانشین فرماندهی سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران، فرماندار اسلامشهر و فرمانده سپاه اسلامشهر و جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی، به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۱۳۸۸۵۵۷

حجت الاسلام سید بهنام میرزاپور، رئیس ستاد جشنواره بچه های ایران در رابطه با این جشنواره گفت: جشنواره سینمایی بچه های ایران با هدف تعالی و رشد کودک و نوجوان برای اولین بار در سطح منطقه از ۱۴ آذر ماه الی ۲۴ دی ماه در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در جشنواره بچه های ایران بیش از ۱۵ هزار کودک و نوجوان به همراه خانواده هایشان در طی چهل روز به تماشای دو انیمیشن ایرانی و جذاب پسر دلفینی و لوپتو خواهند نشست، همچنین در کنار تماشای این انیمیشن برگزاری جُنگ شادی، اجرای عمو روحانی ها، مسابقه و اهدای هدایا به کودکان، عروسک گردانی و…. از دیگر برنامه های این جشنواره است که دانش آموزان و خانواده هایشان از آن بهرمند خواهند شد.

رئیس ستاد جشنواره بچه های ایران در رابطه با زمان اجرای جشنواره و نحوه ثبت نام نیز بیان کرد: این جشنواره در بازه زمانی چهل روزه در روزهای شنبه، دوشنبه، پنجشنبه و در سه سانس صبح، عصر و شب برگزار خواهد شد که شهروندان عزیز اسلامشهری و منطقه می توانند برای شرکت رایگان در این جشنواره به کانال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر به آدرس @s_f_eslamshahr در شبکه های اجتماعی مراجعه کنند، همچنین مجموعه ها، مدارس و دیگر افرادی که قصد دارند به صورت گروهی در این جشنواره شرکت کنند جهت تهیه بلیط رایگان می توانند با شماره تماس ۰۹۳۹۲۶۰۴۳۷۸ حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها