رییس پلیس آگاهی استان کرمان خبرداد:

کشف اموال مسروقه از مغازه های کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری اعضای یک باند فرا استانی سرقت مغازه با کشف 5 فقره سرقت به ارزش20 میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۴۶۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ یداله حسن‌پور،اظهارداشت: در پی اعلام موارد متعددی از سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر کرمان،موضوع به صورت ویژه تحت بررسی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:در این رابطه ماموران با بررسی میدانی مکان های وقوع سرقت و انجام اقدامات اطلاعاتی بعدی هویت عاملان این سرقت ها که اعضای یک باند 3نفره از اتباع افغان و سابقه دار بودند را شناسایی و آنان را با اخذ نیابت قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در یکی از استان های مرکزی کشور دستگیر کردند.


سرهنگ حسن‌پور،با اشاره به اعتراف متهمان به سرقت ظروف و شیرآلات مسی به ارزش بیش از 20 میلیارد و پانصد میلیون ریال تصریح کرد:اعضای این باندبا پرسه زدن در سطح شهر و بازارچه های کوچک و بزرگ با تخریب درب های کرکره ای و قفل های ضعیف وارد مغازه های مورد نظر خود شده و اشیای ارزشمند آن ها را سرقت می کردند که با توجه به وجود پرونده های دیگر سرقت مغازه و طرح شکایت هایی از سوی برخی کسبه،تحقیقات لازم از اعضای این باند برای کشف دیگر سرقت ها ادامه دارد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها