رئیس منابع طبیعی دامغان:

۴۰۰ هزار نهال در دامغان تولید شد

شهردار دامغان از اعطای ۲ گواهینامه ایزو و استاندارد به این شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۴۱۲

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، سیدمحمد تقوی با اشاره به اعطای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ و گواهینامه استاندارد ISO ۱۴۰۰۱، اظهار کرد: بسیاری از تهدیدهای زیست‌محیطی، تخریب منابع و آلودگی هوا نتیجه فعالیت‌های غیرمنطبق با محیط زیست است و استقرار نظام مدیریت محیط زیست در شهرداری دامغان از جمله راهبردهای مدیریتی در راستای حفظ محیط زیست شهری محسوب می‌شود.

وی افزود: یکی از رویکردهای اساسی شهرداری دامغان در دوره جدید، توانمندسازی نیروی انسانی است که با برگزاری دوره‌های متعدد برای کارکنان تلاش کردیم در این جهت گام برداریم.

شهردار دامغان خاطرنشان کرد: افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه و اطمینان‌بخشی در راستای بهبود مستمر خدمت‌رسانی از برنامه‌های مهم شهرداری در این مدت بوده است.

تقوی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع همواره برای ما حائز اهمیت بوده و حرکت به سمت صدور الکترونیکی پروانه قابل ارزیابی است، مشارکت کارکنان در مدیریت مجموعه و ایجاد رابطه دوسویه با شهروندان و مخاطبان جهت پیشبرد بهتر اهداف اهمیت زیادی دارد.

وی با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی کارکنان شهرداری در خدمت‌رسانی به شهروندان و گردشگران ابراز امیدواری کرد: با تداوم روند کنونی، شاهد رضایت هرچه بیشتر شهروندان دامغانی و میهمانان این کهن‌شهر تاریخی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها