از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر؛

325 مصوبه جهت رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی هشت ماه سال جاری 325 مصوبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دستگاههای اجرایی استان بوشهر ابلاغ شد که ۶۰ درصد از مصوبه‌های این کارگروه برای حل مشکلات آنها عملی شده‌ است
کد خبر: ۱۳۸۸۲۷۸

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت ، معدن وتجارت استان بوشهر؛مهدی صفوی در حاشیه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر گفت: این کارگروه در سال جاری تاکنون ۳۲ نشست برگزار کرده و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی دارای مجوز از دستگاه‌های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، واحدهای زیر مجموعه میراث فرهنگی و سایر رشته صنعت‌ها در این نشست ها طرح موضوع شده است.

وی افزود: در قالب جلسات این کارگروه تولیدکنندگان استان بوشهر این فرصت را پیدا می‌کنند تا رو در رو با مسئولان مربوط طرح موضوع کنند و مساله بررسی و در همان نشست تصمیم گیری و مصوبه صادر شود.

صفوی اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۵ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ابلاغ که تاکنون بیش از ۶۰ درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر یادآور شد: مصوبات این کارگروه لازم الاجرا است و دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که به مصوبات عمل کنند، در غیر این صورت امکان پیگیری از سوی مراجع قضایی برای متقاضیان وجود دارد.

وی عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلاتی واحدهای تولیدی که در نشست‌های امسال مطرح شده، شامل تامین مالی، دریافت تسهیلات، بدهی معوق بانک‌ها، بدهی به تامین اجتماعی و موارد زیر ساختی بوده که بخش عمده‌ای از این مسائل و مشکلات حل و فصل شده است.

صفوی، از تولید کنندگان بوشهری دارای مشکل برای ادامه تولید دعوت کرد: این آمادگی لازم وجود دارد که واحدهای مشکل دار از طریق سامانه‌هایی تعریف شده ثبت نام و مسائل و مشکلات خود را بارگذاری کنند؛ سپس از آنها به جلسه دعوت می‌شود تا با مسئول مربوطه مشکل خود را مطرح و در حضور استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی وی برای حل آن تصمیم گیری می‌شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم تولید کنندکنندگان بوشهری با استفاده از ظرفیت این کارگروه بتوانند با همه ظرفیت به تولید بپردازند.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها