وداع میزبان با باخت به سنگال

قطر تماشاگر شد

بعد از آن همه هزینه و کلی سر و صدا و همچنین بعد از قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا، خیلی‌ها این طور تصور می‌کردند که شاگردان فلیکس سانچس حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی دارند.
کد خبر: ۱۳۸۸۲۵۳

اما اولین بازی آن‌ها در جام و باخت ۲برصفر مقابل اکوادور نشان داد که این تیم تا چه اندازه از حال و هوای جام‌جهانی دور است. تمام امید و آرزو‌های هواداران قطری به بازی روز گذشته تیم‌شان مقابل سنگال بود که بر باد رفت. تا دقیقه ۴۱ این بازی همه چیز داشت عادی پیش می‌رفت که بوعلام خوخی، بازیکن الجزایری‌الاصل قطری‌ها که مقابل سنگال برای شانزدهمین بار پیراهن این تیم را برتن می‌کرد، اشتباه کرد تا توپ جلوی پای بولایه دیا بیفتد و او گل اول را وارد دروازه قطر کند. آن‌ها که در دقایق آخر نیمه اول این گل را دریافت کردند، با شرایط نامناسبی به رختکن رفتند. این شرایط در نیمه دوم هم بر اردوی قطری‌ها حکمفرما بود و آن‌ها با دریافت دو گل دیگر و زدن یک گل توسط مونتاری، با جام جهانی ۲۰۲۲ وداع کردند. جام‌جهانی در حالی برای قطری‌ها تمام شد که یک رکورد منفی هم به نام آن‌ها ثبت شد. این برای اولین بار در تاریخ ادوار جام‌جهانی است که تیم میزبان این بازی‌ها بعد از دو بازی هنوز نتوانسته هیچ امتیازی به دست آورد. با توجه به این که بازی سوم قطر با هلند است، به احتمال زیاد آن‌ها این جام را با صفر امتیاز به پایان می‌رسانند.
حسین خلیلی - گروه ورزش

 

انگلیس‌-آمریکا، نه گل داشت نه موقعیت‌گل

دیدار دو تیم انگلیس و آمریکا در گروه B جام‌جهانی قطر با تساوی بدون گل به‌پایان رسید تا تیم ملی فوتبال کشورمان با ۳امتیازی که در بازی با ولز به دست آورد در رده دوم جدول باقی بماند.

مصاف شب گذشته انگلیس و آمریکا، به لحاظ فنی، یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های مرحله گروهی بود چراکه در طول ۹۰دقیقه فقط ۴ ضربه در چارچوب دو تیم زده شد (۳ضربه برای انگلیس و یک ضربه برای آمریکا) و به لحاظ موقعیت صددرصد گلزنی هم تماشاگران جز یک تیر دروازه‌ای که آمریکایی‌ها زدند، تقریبا هیچ موقعیت جدی را روی دروازه‌ها شاهد نبودند. با این تساوی بدون گل حالا هر ۴ تیم گروه B روی کاغذ شانس صعود دارند، گرچه شرایط برای تیم ملی کشورمان و تیم ملی انگلیس، بهتر از ۲ تیم دیگر است. تیم ملی ولز حالا برای صعود حتما باید انگلیس را ببرد که در این‌صورت ما هم مجبور به شکست دادن آمریکا خواهیم بود، اما اگر انگلیس از ولز امتیاز بگیرد، شاگردان کی روش هم با یک تساوی مقابل آمریکا جواز صعود به مرحله حذفی را به دست خواهند آورد. تیم ملی با شکست دادن آمریکا شانس صدرنشینی را هم خواهد داشت، به شرط آن‌که تیم گریت ساوت‌گیت مقابل ولز امتیاز از دست بدهد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها