به قلم مهندس یاسر عربی؛

به سوی توسعه (یادداشت اول)

شهردار گرمسار از برنامه مدیریت شهری برای توسعه خدمات الکترونیکی و شهر هوشمند در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان با طراحی اپلیکیشن «گرمسار من» خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۸۰۲۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، یاسر عربی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه توسعه پایدار شهر از اولویت‌های اصلی مدیریت شهری گرمسار است، اظهار کرد: به منظور توسعه خدمات الکترونیکی و شهر هوشمند در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان، طراحی اپلیکیشن «گرمسار من» در دستور کار شهرداری گرمسار قرار دارد.

وی افزود: طرح‌های مطالعاتی و اجرای پروژه‌های متعدد شهری توسط شهرداری گرمسار در راستای توسعه و آبادانی شهر در زمینه‌های مختلف و جلب رضایت شهروندی و رفاه شهروندان در دستور کار است.

شهردار گرمسار خاطرنشان کرد: طرح‌های بازآفرینی شهری، پروژه بزرگ خدماتی، تجاری و تفریحی خاریس، طرح‌های ترافیکی همانند طرح شرق به غرب و غرب به شرق، پروژه‌های پارک آبی، پارک ورزش شهر و بوستان بانوان شماره دو، احداث غرفه‌های دائمی به منظور حمایت از بانوان کارآفرین، برگزاری جشنواره‌های محصولات خانگی و صنایع‌دستی، بازسازی و بهسازی خیابان امام خمینی (ره)، خیابان طالقانی و پیاده‌روهای خیابان آیت الله کاشانی و خیابان شهید مفتح، پروژه فرهنگسرای محله راه‌آهن و ایجاد سایت دفن زباله از طرح‌های در دستور کار شهرداری است.

عربی با تاکید بر نقش فعال و مشارکت بانوان شهر و استفاده از ظرفیت‌های این قشر در پیشبرد اهداف مدیریت شهری، تصریح کرد: برگزاری نشست‌های متعدد مدیریت شهری با بانوان فعال و نخبه شهر، احداث بوستان شماره دو بانوان، راه‌اندازی بازارچه دائمی و برگزاری جشنواره‌های محصولات خانگی و صنایع‌دستی، طراحی فضاهای شهری و واگذاری بعضی مسئولیت‌ها در راستای ارتقای کیفیت فضاهای عمومی، اشتغال‌زایی و حمایت از بانوان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار و مشارکت دادن زنان در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری از جمله اقدامات شهرداری در راستای تکریم بانوان بوده است.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری گرمسار در سال جاری، گفت: ۴۵ درصد از این مبلغ سهم بودجه عمرانی و ۵۵ درصد سهم هزینه‌های جاری بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها