معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

۴ کشته و ۲۷ مصدوم در ۳ تصادف صبحگاهی امروز

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد:

تصادف مرگبار تریلی و پژو در اتوبان تهران - ساوه

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن یک تن در پی تصادف در اتوبان تهران - ساوه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۷۹۵۲

به گزارش جام جم آنلاین، مرتضی مرادی‌ پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره این حادثه رانندگی گفت:‌ در ساعت ۰۷:۲۰ امروز، وقوع حادثه تصادف میان یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه خودرو سنگین در اتوبان تهران به ساوه، به سامانه ۱۱۲ سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که در پی آن امدادگران و نجاتگران این سازمان برای نجات جان حادثه دیدگان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: امدادگران این جمعیت با حضور در محل حادثه واقع در اتوبان تهران - ساوه جاده اختر آباد، مشاهده کردند که یک دستگاه تریلی به دلایل نامشخصی با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ برخورد کرده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات اظهار کرد: امدادگران ضمن ایمن‌سازی محل حادثه به سرعت برای رهاسازی و نجات حادثه دیدگان دست به کار شدند. چهار نفر در پی این تصادف دچار حادثه شده بودند که نسبت به امدادرسانی به آن‌ها اقدام شد. از این میان دو نفر دچار مصدومیت بیشتری شده بودند که نسبت به انتقال آنان به مراکز درمانی اقدام شد و متاسفانه یک تن نیز جان خود را از دست داد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره علت اولیه وقوع این حادثه اظهار کرد:‌ چرایی وقوع این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و پس از نتیجه‌گیری اعلام خواهد شد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها