دستگیری ۲۳۱مجرم در طرح کاشف پلیس تهران

افزایش‌ سرقت در روزهای‌ اغتشاشات

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از عملیات ویژه پلیس و دستگیری ۲ عامل انتحاری قبل از هر گونه اقدام تروریستی در شهرستان قدس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۷۹۴۷

به گزارش جام جم آنلاین، سردار کیوان ظهیری با اشاره به دستگیری عوامل ایجاد ناامنی اظهار داشت: 25 آبان ماه سال جاری خبری به پلیس آگاهی شهرستان قدس واصل می‌شود مبنی بر اینکه تیمی انتحاری قصد عملیات انفجاری در یکی از اماکن مذهبی این شهرستان را دارد لذا تیم‌های مشترک از پلیس آگاهی و امنیت عمومی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی با بررسی‌های میدانی و تحقیقات مقدماتی مخفیگاه این افراد را در شهرستان قدس شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، ساعت 4 صبح روز 26 آبان ماه در عملیاتی غافلگیرانه و با رعایت اصل غافلگیری عامل اصلی این تیم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی، 2 قبضه سلاح کلت کمری، 91 عدد فشنگ جنگی، 3 قبضه صدا خفه کن و 7 کیلو مواد منفجره و ریموت کشف شد.

سردار ظهیری تصریح کرد: مأموران انتظامی در عملیاتی دیگر عصر همان روز، عامل دوم را نیز در مخفیگاهش در شهرستان قدس دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می شود هرگونه تردد مشکوک افراد را در این روزهای حساس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا امنیت و آرامش برای شهروندان فراهم شود.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها