دستگیری ۲۳۱مجرم در طرح کاشف پلیس تهران

افزایش‌ سرقت در روزهای‌ اغتشاشات

سه مرد معتاد با بیهوش کردن دو پیشکسوت فوتبال در کمپ ترک اعتیاد، اموال‌شان را سرقت کردند. دزدان حتی به دستبند ناصر حجازی هم رحم نکردند.
کد خبر: ۱۳۸۷۹۴۵

به گزارش جام جم آنلاین ، هفتم آبان امسال دو مرد که از پیشکسوتان فوتبال بودند به شعبه چهارم دادیاری دادسرای ناحیه۳۴ تهران رفتند و شکایت کردند که هنگام سرکشی به یک کمپ بیهوش شده و اموال‌شان به سرقت رفته است.
پرونده آن‌ها با دستور قضایی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. ماموران به تحقیقات از این دو پیشکسوت فوتبال پرداختندکه معلوم شد یکی از آن‌ها محسن تهرانی، دروازه‌بان و دیگری جعفر مختاری‌فر، کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان هستند. محسن تهرانی در تحقیقات پلیسی گفت: یکی از دوستانم کمپی در حوالی خانه‌مان داشت. من و جعفر از سه سال پیش برای کمک به معتادانی که قصد ترک داشتند به این کمپ می‌رفتیم. آخرین باری که به آنجا رفتیم، به ما شربت دادند که پس از خوردن آن بیهوش شدیم. بعد از یک شبانه روز به هوش آمدیم و متوجه سرقت گوشی تلفن همراه، گردنبند طلا و دستبند ناصر حجازی که به من هدیه داده بود، شدیم. دزدان از کارت بانکی‌ام ۱۲میلیون تومان برداشت کرده بودند. با توجه به شکایت این دو پیشکسوت فوتبال، ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران تحقیقات را ادامه داده ومتوجه شدند سه نفر از افرادی که در کمپ بستری بودند، این سرقت را انجام داده و پیش از این‌که صاحب کمپ متوجه ماجرا شود از آنجا متواری شده‌اند. آن‌ها تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که چند روز پیش بازداشت شدند. در بازرسی از خانه آن‌ها دستبند یادگاری ناصر حجازی کشف و تحویل مالباخته شد.
فرید، متهم ۲۹ساله در جریان تحقیقات پلیسی گفت: «به خاطر شکست در عشق معتاد شده بودم و با دو دوست معتادم برای ترک به آن کمپ رفته بودیم. می‌دانستیم شاکیان وضع مالی خوبی دارند. آن روز مدیر کمپ نبود. تعدادی قرص خواب برداشتم و داخل شربت ریختیم و به هردوی آن‌ها تعارف کردیم. وقتی بیهوش شدند، وسایل‌شان را سرقت کردیم و تا قبل از بهوش آمدن‌شان فرارکردیم و قبل از فروش اموال سرقتی دستگیر شدیم.»
با اعتراف او، دو همدستش نیز بازجویی شدند و به‌همدستی در این سرقت اعتراف کردند. تحقیقات از آن‌ها در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها