ریچارد فالک، گزارشگر ویژه سابق حقوق بشر سازمان ملل‌متحد در مسأله فلسطین در گفتگو با «جام‌جم» مطرح کرد

نتیجه انتخابات صهیونیست‌ها چیزی جز تقویت مقاومت نیست

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع دو انفجار با 17زخمی و یک کشته در غرب قدس اشغالی خبر داد؛ کابینه موقت تل‌آویو نشستی اضطراری را برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۵۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری در یک ایستگاه اتوبوس در غرب شهر قدس اشغالی خبر دادند.


طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، این انفجار ۱۸ نفر زخمی شده‌اند؛ منابع خبری گزارش داده بودند که حال پنج نفر از این مجروحان وخیم است.


نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در مجاورت محل بمب‌گذاری که در ایستگاه اتوبوس در قدس رخ داد، به حالت آماده باش درآمده‌اند.

انفجار دوم و کشته‌شدن یک صهیونیست

این در حالی است که رسانه‌های عبری‌زبان از وقوع انفجار دومی در خیابان «راموت»، واقع در غرب قدس اشغالی، با مصدومیت سه نفر گزارش می‌دهند.

روزنامه عبری «یدیعوت آحرونوت» درباره این دو انفجار نوشته است: در دو انفجاری که در قدس اشغالی رخ داد، ۱۸ نفر زخمی شده‌اند؛ حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ساعتی بعد از انفجار رسانه‌های عبری به نقل از رادیو ارتش رژیم اشغالگر گزارش دادند که یکی از شهرک نشینان بر اثر شدت جراحات وارده، به هلاکت رسیده است. اکنون از بین ۱۷ زخمی، حال دو نفر دیگر همچنان وخیم است.

انفجار در غرب قدس اشغالی، یک کشته و 17 زخمی بر جای گذاشت +عکس و فیلم

انفجار در غرب قدس اشغالی، یک کشته و 17 زخمی بر جای گذاشت +عکس و فیلم

انفجار در غرب قدس اشغالی، یک کشته و 17 زخمی بر جای گذاشت +عکس و فیلم

تعداد بازدید : 49
 
تعداد بازدید : 31



کابینه تل‌آویو و نشست فوری در سایه تشدیدات امنیتی

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی در ساعات آینده نشستی اضطراری را برای ارزیابی وضعیت امنیتی با روسای دستگاه‌های مختلف رژیم اشغالگران برگزار خواهد کرد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همراه معاون رئیس ستاد ارتش و روسای بخش عملیات، اطلاعات، بخش‌های سیاسی-امنیتی در وزارت جنگ و هماهنگ‌کننده عملیات‌های پلیس به این جلسه فراخوانده شده‌اند.

در حالی که رژیم صهیونیستی در بالاترین حد از آمادگی و جلسات اضطراری به سر می‌برد، جنبش جهاد اسلامی حماس این «عملیات قهرمانانه بی‌نظیر در قدس اشغالی» را تبریک گفت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها