مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام گفت: بهره برداران بخش کشاورزی که تسهیلات دریافتی خود را تا پایان آذرماه به طور کامل تسویه کنند، بانک ۸۰ درصد از کل مبلغ وام تسویه شده را مجدد به صورت تسهیلات جدید به فرد پرداخت می کند.
کد خبر: ۱۳۸۷۸۵۱

به گزارش جام جم آنلاین ایلام وبه نقل از ایرنا ؛ بهزاد عزت پناه لطیفی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات بانک کشاورزی برای بهره بردارانی که به هر عنوان از عوامل قهری طبیعت نظیر سیل و خشکسالی آسیب دیده ، متضرر و خسارت های آنها از طریق کارگروه های تعیین خسارت شهرستان محل سکونت و مرکز استان تایید شده اند و سررسید وام آنها ۱۴۰۰ بوده است، تسهیلات دریافتی این اشخاص به مدت سه سال امهال می شود.


وی یادآور شد: طبق این بخشنامه تاکنون ۱۹ هزار و ۲۵۰ نفر از محل بند خ تبصره ۳۳ مطالبات دارای سررسید ۱۴۰۰ به مدت سه سال مشمول امهال بخشودگی می شود.


مدیر شعب بانک کشاورزی ایلام افزود: همچنین از محل یارانه دولتی به مبلغ ۱۹۰۰ میلیارد ریال سود، دیرکرد و سایر متفرقه های پرداختی وام ها بخشیده شده و اصل وام ها نیز برای این بهره برداران هفت هزار و ۲۰۰ نفر است که به مدت سه سال امهال می شود.


عزت پناه لطیفی با بیان اینکه امهال اصل و سود تسهیلات برای بهره برداران مستقیم بخش تولید کشاورزی است، تاکید کرد: صنایع تبدیلی و تکمیلی که به طور مستقیم از بلایای قهری آسیب نمی بینند و فعالان در بخش خدمات کشاورزی مشمول بند خ و امهال نمی شوند و همچنین سررسید تسهیلات نیز در امهال تسهیلات تاثیرگذار است.


وی در مورد امهال وام های سال ۱۴۰۱ نیز تاکید کرد: بخشنامه و دستورالعملی برای امهال تسهیلات سررسید سال ۱۴۰۱ هنوز ابلاغ نشده است و کشاورزان به مطالب مندرج در فضای مجازی بسنده نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها