اتفاقات پایان بازی ناراحتم کرد

ساوت‌گیت: نباید گل می‌خوردیم

سرمربی تیم‌ملی فوتبال انگلیس اعتقاد دارد که تیمش به هیچ عنوان نباید دو گل از ایران می‌خورد و به خصوص برای پنالتی لحظات آخر ناراحت است.
سرمربی تیم‌ملی فوتبال انگلیس اعتقاد دارد که تیمش به هیچ عنوان نباید دو گل از ایران می‌خورد و به خصوص برای پنالتی لحظات آخر ناراحت است.
کد خبر: ۱۳۸۷۷۵۷

گرت ساوت‌گیت در نشست خبری بعد از دیدار ایران و انگلیس گفت: راستش را بخواهید من از دقایق پایانی بازی عصبانی شده‌ام اما خیلی جلوتر بودیم. نیمه اول سخت بود چون توقف‌های زیادی داشت اما در این مرحله از بازی نباید دو گل دریافت می‌کردیم. این عالی است، شروعی عالی برای ما رقم خورد اما باید مقابل آمریکا بهتر باشیم.
او در ادامه گفت: ۲۴ دقیقه اضافه شده زمان زیادی برای حفظ تمرکز است. هم دکلان و هم جود در این دیدار عالی بودند، مهاجمان ما بسیار خوب بودند و دفاع در کنترل کامل بود. من حرکت کالوم ویلسون را در گل آخر خیلی دوست داشتم. او می‌توانست خودخواه باشد اما تیم را در اولویت قرار داد و پاس داد.
سرمربی تیم‌ملی انگلیس بر لزوم پیشرفت بیشتر تیمش اشاره کرد و گفت: در جام‌جهانی آغازی فوق‌العاده داشتیم، اما باید بهتر از این باشیم. در دقایقی از بازی، تمرکز خودمان را از دست دادیم و وقتی با ضرباهنگ کمتری بازی می‌کنیم، تأثیرگذار نخواهیم بود. من باید بیشتر هیجان‌زده باشم، اما باید تیم را در مسیر درستی نگه دارم و به همین خاطر می‌گویم باید بهتر شویم.
گرت ساوت‌گیت عنوان کرد: اواخر بازی شرایط مقداری خسته‌کننده و اذیت‌کننده شده بود، اما این‌که شما با این اختلاف گل برنده می‌شوید و در لحظات پایانی هم چنین سبکی(هجومی) را ارائه می‌دهید، باید خوشحال و راضی باشید. سرمربی تیم‌ملی انگلیس اضافه کرد: شرایط در نیمه اول دشوار بود، اما در تمام جریان مسابقه حریف خطرناکی بودیم و ایران را اذیت کردیم. پرسینگ بالایی داشتیم و حرکت بازیکنانم خوب بود.
سرمربی تیم‌ملی انگلیس اضافه کرد: چند بازیکن انگلیس خیلی خوب بازی کردند و امیدوار کننده بودند و نشان دادند می‌توانند در آینده به ما کمک کنند. بازیکنان خط حمله ما توانستند در خط حمله خیلی خطرناک ظاهر شوند و خطوط هافبک و مدافعان هم خوب کار کردند و آماده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها