اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر محمد حاتمی ریاست دانشگاه و دانشیار گروه مهندسی مکانیک مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با بیش از ۶۷۹۳ استناد، در جمع نخبگان علمی و پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفت
کد خبر: ۱۳۸۷۷۱۰

دکتر محمد حاتمی ریاست مجتمع آموزش عالی اسفراین در جمع یک درصد دانشمندان برتر و نخبگان علمی جهان قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی اسفراین بر اساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، دکتر محمد حاتمی ریاست دانشگاه و دانشیار گروه مهندسی مکانیک مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با بیش از ۶۷۹۳ استناد، در جمع نخبگان علمی و پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفت.

موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) در سال ۱۴۰۱، از بین ۱۰۰ هزار نفر پژوهشگران پراستناد سراسر جهان، نام ۸۴۰ ایرانی را جزء یک درصد دانشمندان برتر دنیا منتشر کرده است.

فهرست پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر، گزارشی از پژوهشگران پراستناد در ۲۲ حوزه موضوعی علوم در پایگاه شاخص های اساسی علم (ESI) و (WoS) در بازه زمانی ۱۰ ساله است.

بر همین اساس، پژوهشگرانی که توانسته اند بر اساس فعالیت پژوهشی و تحقیقاتی خود در ۱۰ سال اخیر به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند در دسته پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار می گیرند.

روابط عمومی دانشگاه کسب این افتخار بزرگ، غرور آفرین و با ارزش را به این همکار گرامی و خانواده بزرگ دانشگاه صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات علمی ایشان در خدمت به میهن عزیزمان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نماید. خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها