رئیس انجمن سینمای جوان سیستان و بلوچستان گفت: طرح آموزش فیلم‌سازی بلندمدت سینمای جوانان در سیستان و بلوچستان رایگان شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۳۹۲

پوریا خواجه درگی در گفت‌وگو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: دوره آموزشی هفت ماهه فیلم‌سازی سینمای جوانان در راستای گسترش عدالت آموزشی و فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان رایگان شد که فرصت نام‌نویسی این دوره تا سوم آذرماه است.

 

رئیس انجمن سینمای جوان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به محدودیت ظرفیت دوره، علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به محل انجمن واقع در مجتمع فرهنگی و هنری جنب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان مراجعه کنند و در ادامه آزمون ورودی دوره ساعت 10 صبح روز جمعه چهارم آذرماه برگزار می‌شود که برگزیدگان به دوره راه پیدا می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزشی بلندمدت فیلم‌سازی سینما جوان در سه گام و با آموزش دروس مورد نیاز فیلم‌سازی شامل کارگردانی عکاسی، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم‌برداری، صدابرداری و تدوین برگزار می‌شود.

 

خواجه درگی گفت: این دوره فیلم­سازی با هدف تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی به منظور کشف استعدادهای نوظهور و تقویت و گسترش جریان فیلم­سازی در استان‌های مختلف کشور اجرا می‌شود که در تعدادی از استان‌ها از جمله سیستان و بلوچستان رایگان اعلام شده است.

 

رئیس انجمن سینمای جوان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سینمادوستان می‌توانند برای ثبت‌نام به انجمن سینمای جوانان سیستان و بلوچستان واقع در زاهدان، خیابان خرمشهر، خرمشهر 14، مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان، طبقه دوم مراجعه یا با شماره‌های 05433443288، 09371362004 و 09382301786 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها