رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۳۸۷۱۶۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازایرنا، دکترمحمدحسین سرمست روز پنجشنبه در خصوص وضعیت مجروحان حادثه تروریستی ایذه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از همان ساعات اولیه وقوع حادثه تیم درمانی کار‌های لازم را برای مجروحان انجام دادند و تمام اقدامات اولیه در شهرستان ایذه به کمک جراحان و متخصصان صورت گرفت.

وی بیان کرد: شب گذشته برخی از مجروحان برای ادامه درمان و تکمیل روند درمان به اهواز منتقل شدند و اکنون کار‌ها در حال انجام است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در این حادثه ۱۹ آسیب دیده وجود داشت که هفت نفر آن فوت کردند که بیشتر آن‌ها با حال عمومی بسیار بد و یا فوت شده به بیمارستان منتقل شدند. یکی از فوت شدگان ایست قلبی داشته و بقیه هم فوت شده بودند.

وی افزود: از بین ۱۲ مجروح، سه نفر به صورت سرپایی درمان شده و مرخص شدند و ۹ مجروح دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و گلستان اهواز و بیمارستان ایذه بستری هستند که اقدامات درمانی آن‌ها انجام شده و وضعیت نسبی مناسبی دارند.

سرمست گفت: این مجروحان در مسیر بهبودی قرار داشته و احتمالا در روز‌های آینده وضعیت بهتری خواهند داشت.

وی ادامه داد:یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه که ۳۲ سال سن دارد به دلیل خونریزی شدید توسط تیم پزشکی تحت عمل جراحی قرار گرفت و هم‌اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان گلستان بستری است و شرایط خوبی دارد. همچنین مجروح دیگر ۳۳ ساله است که فوریتی برای عمل او نبوده و خوشبختانه شرایط پایداری دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها