فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ۱۱۶ قبضه اسلحه در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان کشف و جمع آوری شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۰۸۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌ غیرمجاز، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی طرح جمع‌ آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت چهار روز اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۹۰ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی در چند عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ۱۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز، شامل ۴۱ قبضه سلاح جنگی، ۲۰ قبضه کلاشینکف، ۲۰ قبضه کلت و یک قبضه سیمینوف به همراه ۷۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، با ۵۶۶ عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: پلیس با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت و دارندگان سلاح های غیرمجاز قاطعانه برخورد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها