شهردار ایلام گفت: با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت و خودرو، معابر عمومی و خیابان های ایلام گنجایش تعداد خودروهای بیشتر را برای سال های آینده نخواهد داشت و شهر با معضل ترافیک و راهبندان مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۸۷۰۰۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل از ایرنا ؛ بابک محمدی آوندی افزود: طبق بررسی های انجام گرفته، میانگین خودروهای کشور به ازای هر چهار نفر یک خودرو و در شهر ایلام به ازای هر ۲ نفر یک خودرو است.
وی افزود:


شهردار ایلام گفت: شهرداری ایلام به همین خاطر طرح مدیریت جامع حمل و نقل ترافیک شهر ایلام با افق ۱۵ ساله را در دستور کار خود قرار داده است.


محمدی آوندی ادامه داد: در این برنامه که با مشارکت مشاوران و کارشناسان امور شهری و ترافیک در دست بررسی و تدوین است، نیازسنجی های زیرساختی و زیربنایی شهر ایلام از جمله پارکینگ طبقاتی، زیرگذر و روگذر، طرح تفصیلی، گذر پیاده رو و دیگر موارد مربوط به ترافیک شهری بررسی می شود.


وی با بیان اینکه برای دستیابی به اطلاعات و داده های جامع آماری همکاری تمام شهروندان ساکن در شهر ایلام مورد نیاز است، اضافه کرد: از روز ۲۹ آبان ماه سال جاری فرم هایی بین خانواده های ایلامی توزیع می شود.


شهردار ایلام افزود: خانوار در این فرم ها باید به طور دقیق آیتم های مندرج را بنویسد تا طرح مدیریت جامع حمل و نقل و ترافیک شهری ایلام بر اساس آن داده های جامع آماری مردمی تدوین و برای اجرا آماده سازی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها