نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به لزوم دیدار چهره به چهره مسئولان دانشگاهی با دانشجویان گفت: مسئولان اجازه ندهند چیزی جای علم را در دانشگاه بگیرد.
کد خبر: ۱۳۸۶۷۸۴

جام جم آنلاین-گیلان-آیت‌الله رسول فلاحتی در جمع اساتید، رؤسا و مسئولان برخی دانشگاه‌های استان گیلان با اشاره به نقش اساتید دانشگاه در رفع دغدغه‌های قشر جوان و نوجوان اظهار داشت: به رغم تبلیغات گسترده علیه نسل امروزی، این قشر با قدرت برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: دشمن برای ایجاد شکاف بین نسل حاضر و نسل گذشته تلاش می‌کند.

وی به برنامه‌ریزی بیگانگان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: در اتفاقات اخیر دشمن به‌دنبال جریان‌سازی میدانی از طریق رسانه بود تا به اهداف شوم خود مانند ناامنی در جامعه برسد.

امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم دیدار چهره به چهره مسئولان دانشگاهی با دانشجویان خاطرنشان کرد: عده‌ای به دنبال اغتشاش در دانشگاه هستند لذا مسئولان اجازه ندهند چیزی جای علم را در دانشگاه بگیرد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان تاکید کرد: در دانشگاه به اساتید دغدغه‌مندی که اهل مطالعه، دلسوز به انقلاب و پاسخگو هستند باید میدان داده شود.

وی به ضرورت دوری از سیاه‌نمایی در جامعه و لزوم دیدن موفقیت‌ها اشاره کرد و متذکر شد: معایب و کاستی‌های موجود در جامعه را ببینیم و برای جبران آن تلاش کنیم اما سیاه‌نمایی نشود.

به گزارش تسنیم، در این نشست، برخی مسئولان دانشگاهی دیدگاه‌های خود نسبت به تربیت صحیح دانشجویان در دانشگاه را بیان کردند و به رابطه صمیمانه مسئولان با دانشجویان، تسهیل ازدواج قشر جوان و دانشجو، تلاش اساتید برای جهاد تبیین، فعالیت صحیح و حرفه‌ای در فضای رسانه‌ای خصوصا فضای مجازی و پاسخگویی به دغدغه و شبهات دانشجویان تأکید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها