دادستان رودسر با اشاره به دستگیری ۱۱۷ نفر در تجمعات غیرقانونی این شهرستان گفت: برای ۳۰ نفر از دستگیرشدگان کیفر خواست صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۸۶۷۷۳

جام جم آنلاین-گیلان-ه نقل از مهر، جنت رستمی در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استقرار نظام نوپای جمهوری اسلامی سر آغاز یک چالش و یک تضاد گفتمانی بین اسلام و استکبار جهانی بوده است.

رستمی با اشاره به اینکه دشمنان نظام از همان اوایل پیروزی انقلاب مقابل ما ایستادند، گفت: انقلاب اسلامی ضربات محکمی به تدابیر و پیکره استکبار در منطقه وارد کرده است.

وی به توطئه دشمن برای وارونه جلوه دادن مسائل کشور اشاره کرد و ادامه داد: تصویر سازی، بستر سازی، روایت گری سیاه و مخدوش از حوادث مختلف کشور در فضای مجازی ایجاد کرده‌اند.

دادستان رودسر با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت ایران در سطوح خارجی به ویژه در اجلاس جهانی شانگهای و خنثی کردن تحریم‌ها به ویژه در پزشکی هسته‌ای، نظامی در هراس است، گفت: دشمنان اقدام به طرح ریزی به طرق مختلف در این کشور شدند.

وی با بیان اینکه صف معترضان با اغتشاشگران جدا است، بیان کرد: کسانی که در حوادث اخیر به خیابان آمدند و از شرایط بد اقتصادی گلایه مند بودند با صف کسانی که به مأموران نظامی، انتظامی، حمله ور شدند و اموال عمومی را تخریب کردند جدا است و با آنها قطعاً برخورد قاطع خواهد شد.

رستمی با اشاره به دستگیری ۱۱۷ نفر در تجمعات غیر قانونی ۳۰ شهریور امسال در شهرستان رودسر گفت: ۳۰ نفر از این افراد با دریافت تعهد تحویل خانواده‌ها شدند و ۶۱ نفر نیز تعلیق تعقیب دوساله صادر شد.وی اضافه کرد: برای ۳۰ نفر از دستگیرشدگان نیز کیفر خواست صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها