کارمند سابق پروفسور فرهود نقشه ربودن او را با کمک دو دوستش طراحی و اجرا کرد. متهم، این پزشک را باعث شکستش در زندگی می‌دانست و برای انتقام او را ربود.
کد خبر: ۱۳۸۶۰۰۸
نویسنده معصومه ملکی - گروه حوادث

به گزارش خبرنگار جام‌جم، پروفسور داریوش فرهود که پدر علم ژنتیک ایران است هشتم آبان امسال وقتی سوار خودرویش شد تا از محله گیشا به کلینیکش برود از سوی دو مامور قلابی ربوده شد. با دستگیری متهمان معلوم شد قصد اخاذی هشت‌ میلیارد تومانی داشتند.

با اعتراف آنها طراح اصلی آدم‌ ربایی به نام شاهین بازداشت شد. دو روز پیش ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران موفق به بازداشت شاهین در تهران شدند.

او بعد از تناقض‌گویی گفت: از سال ۸۱ مرد پزشک را می‌شناختم و در کلینیک دکتر به‌عنوان ناظرخرید کار می‌کردم. زنی هم منشی‌اش بود. سال ۹۵ با اصرار دکتر با آن زن ازدواج کردم. سه دانگ خانه و ۱۱۴سکه با اصرار دکتر برایش مهریه در نظر گرفتم اما سال بعد از ازدواج‌مان آن زن رفت و دادخواست طلاق داد و مهریه‌اش را طلب کرد. چند سال است در کش‌وقوس دادگاه هستیم. این زن هفت‌میلیارد تومان به من خسارت مالی زد. کارم را از دست دادم و وضع مالی‌ام بد شد به‌طوری‌که شب‌ها در خودرو می‌خوابیدم. دکتر را عامل بدبختی‌ام می‌دانستم و تصور می‌کردم او از عمد خواست با آن زن ازدواج کنم و مهریه را آن مقدار بگذارم که بدبخت شوم. درصدد انتقام از مرد پزشک بودم. با دوستانم حرف زدم و با من برای اجرای نقشه انتقام همراه شدند. بعد از یک ماه نقشه اجرا شد. با توجه به شرایط اغتشاشات در کشور همدستانم خودشان را مامور امنیتی معرفی کردند. متهم ادامه داد: آنها سوار خودروی دکتر ۸۵ساله شدند، به او گفتند زنی که از اقوامش است و به او کمک مالی می‌کند بازداشت شده و باید همراه آنها برود. ۱۵دقیقه بعد در اتوبان شیخ‌فضل‌ا... به آنها ملحق شدم. دکتر مرا شناخت و پی برد آن زن بازداشت نشده و ماجرا دروغ است. ابتدا او را به مرزن‌آباد و بعد شهرستان نور بردیم. به دکتر گفتم تو باعث این ازدواج و بدبختی و فلاکت مالی‌ام شدی. خانه‌ای ندارم. گفتم باید یک آپارتمان یا هشت‌میلیارد تومان به من بدهی. ابتدا او را به بانک بردیم تا پول را بگیرد که مدارک نداشت و نشد. بعد قول داد چهارمیلیارد تومان به ما بدهد. می‌خواستم با آن پول خانه‌ای بخرم تا از سرگردانی رها شوم اما بعد از آزادی دکتر، دستگیر شدیم.تحقیقات از متهمان در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها