مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان خبر داد:

پایداری زیرساخت‌های ارتباطی استان سمنان در ایام انتخابات

شهردار سمنان گفت: همکاری دو مجموعه شهرداری و مخابرات در قالب تفاهم‌نامه و توافق‌ها می‌تواند موجب توسعه شبکه مخابرات و فیبر نوری شود که پیش‌نیاز هوشمندسازی شهر است.
کد خبر: ۱۳۸۵۹۵۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از سمنان، سیدعلی مرتضی‌نژاد در نشست مشترک با مدیر مخابرات منطقه سمنان، اظهار کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون ارتباطات، فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی و دیجیتال در کشور و حرکت سمنان به سوی شهر هوشمند، تعامل میان شهرداری سمنان و مخابرات منطقه به خصوص در بحث سخت‌افزاری و فنی، می‌تواند موجب تسریع روند توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شود.

وی با تقدیر از تعامل و همکاری مخابرات با شهرداری، افزود: همکاری این دو مجموعه در قالب تفاهم‌نامه و توافق‌ها می‌تواند موجب توسعه شبکه مخابرات و فیبر نوری شود که پیش‌نیاز هوشمندسازی شهر هوشمند است.

نشست مشترک شهردار سمنان با مدیر مخابرات منطقه با محوریت افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهر برگزار شد. مساعدت برای احداث فیبر نوری در حوزه پایش تصویر و دوربین‌های سطح شهر، دعوت از شرکت‌های مطرح کشور در زمینه هوشمندسازی شهری به منظور بررسی روند پیشرفت شهر هوشمند و افزایش سطح تعاملات دو مجموعه از جمله مواردی است که در این نشست مورد توافق طرفین قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها