گزارش اختصاصی «جام‌جم» از حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه محصولات فناورانه در ونزوئلا

دانش‌بنیان‌ها در مسیر بازار آمریکای‌لاتین

با هدف آماده‌سازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کسب وکار؛

چهارمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس برگزار می‌شود

دومین مرحله از چهارمین دوره طرح توانمندسازی صدف، ویژه ناحیه نوآوری پردیس، با هدف آماده‌سازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای ورود به بازار کسب وکار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۸۵۸۹۶

چهارمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس برگزار  می‌شود

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، دومین مرحله از چهارمین دوره طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس، پاییز و زمستان ۱۴۰۱ در پارک فناوری پردیس اجرایی می‌شود.
طرح توانمندسازی صدف در نظر دارد با هموار سازی مسیر به افراد کمک کند تا ابتدا به خودشناسی برسند و در ادامه با حضور در کارگاه‌های مختلف، مسیر درست شغلی را انتخاب و در نهایت بتوانند نقش‌آفرینی مؤثری در زیست‌بوم فناوری و نوآوری داشته باشند.
این طرح در ۴ فاز اصلی خودشناسی/شخصیت‌شناسی (ارائه آموزش‌هایی به منظور شناخت تیپ شخصیتی خود و آشنایی با آزمون‌های شخصیت شناسی معتبر و نحوه استفاده و کاربرد آزمون‌ها)، مهارت‌افزایی در حوزه مهارت‌های نرم (ازجمله ارتباطات مؤثر و فنون مذاکره، رزومه‌نویسی و مصاحبه شغلی، آشنایی با سبک‌های شغلی و کارآفرینی، آشنایی با روند‌های بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز شغلی در آینده، آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و...)، طراحی مسیر حرفه‌ای و آشنایی با اکوسیستم فناوری و نوآوری (آشنایی با پارک‌های علم و فناوری و سایر ساختار‌های توسعه فناوری و نوآوری ازجمله مراکز رشد، شتاب‌دهنده‌ها، فن‌بازارها، کارخانه‌های نوآوری و بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان به تناسب رشته تحصیلی افراد)؛ برگزار می‌شود.
از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شرکت‌کنندگان این دوره می‌توان به برنامه پانل انتقال تجربیات کارآفرینان و کارکنان توانمند در حوزه فناوری اشاره کرد که از بین مدیران و کارمندان دانشی موفق شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس می‎‌باشند. جلسات کوچینگ شغلی برای شرکت‌کنندگان بر اساس رشته‌های تحصیلی و آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار از دیگر برنامه‌های این دوره است.
همچنین یکی از برنامه‌های ویژه در طرح صدف، برگزاری کارگاه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی در راستای آشنایی با مفاهیم و مراحل تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی است.
در پایان این دوره بناست شرایطی مهیا شود که منتخبین طرح بتوانند دوره کارآموزی/کارورزی خود را در یکی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس سپری نمایند.
لازم به ذکر است، این طرح از اواخر آبان ماه ۱۴۰۱ در محل پارک فناوری پردیس آغاز و تا دی‌ماه ادامه خواهد داشت.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام فرآیند مصاحبه و ثبت‌نام، می‌توانند از طریق سایت به نشانی karnostartup.ir و شماره تماس ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ و یا شماره واتساپ ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶در ارتباط باشند.
گفتنی است، اولین مرحله از چهارمین دوره طرح توانمندسازی صدف در تابستان سال جاری و در محل پارک فناوری پردیس با حضور بیش از 90 نفر، برگزار و افراد منتخب دوره جهت گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی به شرکت‌های عضو پارک معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها