مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال تاکنون 16 طرح در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 532 میلیون ریال در بیجار اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۳۸۵۲۷۸

کردستان- جام جم آنلاین: آزاد حکمت امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران بابیان اینکه توسعه ظرفیت‌های مخابراتی در شهرستان بیجار از استراتژی‌های دارای اولویت امسال بشمار می‌رود گفت: از ابتدای امسال تا کنون 704 پورت در این شهرستان ظرفیت‌سازی شده است‌.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های توسعه‌ای در سه سرویس ADSL ،VDSL و تلفن ثابت در شهرستان بیجار ارتقا داده شده است افزود: از 704 پورت ایجاد شده، 352 پورت آن ADSL، تعداد 224 پورت تلفن ثابت و 128 پورت دیگر نیز VDSL است که به ظرفیت سرویس‌های مذکور اضافه شده‌اند.

حکمت اظهار داشت: این پوررت‌ها در قالب 16 طرح در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 532 میلیون ریال اجرایی شده که امکان واگذاری سریع سرویس‌های فوق به متقاضیان جدید را مهیا می‌سازد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از 9 هزار و 417 پورت منصوبه ADSL تعداد 6 هزار و 732 پورت به مشتریان واگذار شده است.

حکمت اعلام کرد: هم اکنون 34 هزار و 976 شماره منصوبه تلفن ثابت در شهرستان بیجار وجود دارد که آماده واگذاری بیش از 31 هزار و 860 شماره تلفن ثابت دیگر نیز هستیم.

وی یادآور شد: تعداد پورت‌های منصوبه سرویس VDSL در شهرستان بیجار 128 مورد است که ظرفیت واگذاری و ثبت‌نام به مشترک جدید وجود دارد.

وی ضمن اعلام این مهم که مخابرات منطقه کردستان با در نظر گرفتن اولویت‌های مخابراتی در نقاط مختلف، نسبت به اجرا و طراحی پروژه‌های توسعه‌ای و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی برابر استانداردهای موجود در حوزه ICT اقدام خواهد نمود افزود: تحقق این مساله رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها