سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان از تشکیل کمیته انتظامی و صیانتی از اموال و تاسیسات عمومی در زاهدان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۴۰۵۷

ابوالفضل احمدزاده در گفت و گو با جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان اظهار داشت: به منظور هم افزایی و مشارکت دستگاه های مختلف در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه و تحقق کامل اهداف و ماموریت های مرتبط با صیانت از حقوق عامه در سند تحولی قوه قضائیه قرار است کمیته در زاهدان ایجاد شود.

 

وی افزود: هدف از ایجاد این کمیته ارتقای رضایت مردمی با محوریت اقدامات صیانتی از تاسیسات و اموال عمومی به جهت ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان است که سرپرستی معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان نیز به منظور تحقق آن به طور کامل آمادگی خود را اعلام می کند.

 

به گفته احمدزاده؛ اعضای اصلی این کمیته نیز شامل دستگاه های اجرایی خدمات رسان، انتظامی، بانک ها، اتاق اصناف و برخی ادارات کل، شهرداری زاهدان و فروشگاه های زنجیره ای هستند که ضرورت دارد در سریع ترین زمان ممکن اقدامات تعیین شده و ابلاغی را به سرانجام رسانده و به این معاونت اطلاع دهند.

 

 سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود و لزوم صیانت تمام و کمال از اموال عمومی و خصوصی مردم و ارتقا ضریب امنیتی و حفاظتی، لازم است تا اعضای کمیته با جدیت در این زمینه گام بردارند و تحقق این مهم از منظر دادستانی مرکز استان یک اولویت غیرقابل انکار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها