در گفتگو با مدیرکل زندان‌های استان سمنان مطرح شد؛

آزادی 40 زندانی جرائم غیرعمد توسط ستاد دیه در 6 ماهه اول 1401

امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان از آزادی 40 زندانی جرائم غیر عمد خبرداد، و گفت: این زندانیان با پرداخت بدهی و یا گذشت شاکیان آزاد شده اند.
کد خبر: ۱۳۸۳۵۳۲

سمنان_حسین بابامحمدی: جام جم آنلاین؛امید کهربایی مدیر کل زندانهای استان سمنان از آزادی 40 زندانی جرائم غیر عمد خبرداد، و گفت: این زندانیان با پرداخت بدهی و یا گذشت شاکیان آزاد شده اند.
امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آخرین آمار عملکرد شیش ماهه ستاد دیه استان سمنان خبر داد، و گفت: با تلاش و همکار خوب خیرین و پیگیری ستاد دیه استان بیش از 40 زندانی جرائم غیر عمد در 6 ماهه نخست سال آزاد شده اند.

کهربایی با بیان اینکه 37 نفر از محکومین مرد و 3 نفر زن بوده است، تشریح کرد: از این میزان 30 نفر به دلیل مشکلات مالی 8 نفر با پرداخت مهریه و 1 نفر نیز با پرداخت نفقه آزاد شده اند.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به اینکه کل بدهی جرائم غیر عمد در 6 ماهه اول سال بیش از 160 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: این میزان از بدهی با کمک خیرین و در برخی موارد با گذشت شاکی و یا پرداخت تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

وی از گذشت 33 میلیارد ریالی شاکیان خبر داد، و عنوان کرد: با پیگیری های واحد های مدد کاری زندان ها و کارشناسان ستاد دیه استان سمنان برخی از محکومین جرائم غیر عمد با گذشت شاکی آزاد شده اند.

کهربایی با بیان اینکه برخی از خیرین با پرداخت مستقیم به حساب اجرای احکام زمینه آزادی زندانیان را فراهم نموده اند، خاطر نشان کرد: بیش از 270 میلیارد ریال از پرداختی های انجام شده توسط خیرین به صورت مستقیم برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت شده است.

مدیر کل زندانهای استان سمنان از پرداخت بیش از 3 میلیارد ریالی تسهیلات بانکی ستاد دیه برای آزاد سازی زندانیان خبر داد، و بیان کرد: برخی از این محکومین با پرداخت تسهیلات بانکی زمینه آزاد سازی آنان فراهم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها