احداث دو تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین

احداث دو تصفیه خانه فاضلاب در شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان

۱۲ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی قزوین در حال اجراست

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی از ابتدای امسال تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کلید خورده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی از ابتدای امسال تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان کلید خورده است.
کد خبر: ۱۳۸۰۹۴۶

مهرداد نوری- جام جم آنلاین قزوین: رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: تکمیل شبکه ۲۰ کیلوولت برق در شهرک‌های صنعتی استان، ترمیم معابر و آسفالت شهرک صنعتی لیا، اجرای گازرسانی فاز چهار شهرک صنعتی کاسپین، اجرای مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی خرمدشت به همراه ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی قزوین (کوهین)، خرمدشت، شال، حکیمیه و نواحی صنعتی طارم سفلی و اسفرورین و آوج از جمله ۱۲ طرح عمرانی و زیرساختی است که از ابتدای امسال تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجراست.

وی اظهار داشت: مجموع طرح‌های عمرانی و زیرساختی که از سال قبل و امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا و عملیات قرار دارند شامل ۴۰ پروژه می‌باشد که برای آن‌ها ۲۶۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جاری نیز ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور تکمیل طرح‌های عمرانی و احداث پروژه‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان درنظر گرفته شده است.

صفاری با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به جذب و رونق سرمایه گذاری کمک می‌کند و هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد، اظهار داشت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین از شرایط و زیرساخت‌های مناسبی به منظور حضور سرمایه گذاران برخوردار هستند.

وی همچنین اظهار داشت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به قزوین نیز اعتبارات قابل توجهی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان اختصاص می‌یابد و همچنین دو شهرک تخصصی انرژی و فناوری نیز احداث می‌شود که به رونق سرمایه گذاری و تولید در قزوین می‌انجامد.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها