فرمانده انتظامی استان قزوین:

باند 11 نفره سرقت کابل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: باند ۱۱ نفره‌‌ای متشکل از ۷ سارق مرد و ۴ سارق زن که کابل‌های برق را در قزوین سرقت می‌کردند، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: باند ۱۱ نفره‌‌ای متشکل از ۷ سارق مرد و ۴ سارق زن که کابل‌های برق را در قزوین سرقت می‌کردند، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۷۹۴۹۰

به گزارش جام جم آنلاین قزوین-مهرداد نوری:سردار سرتیپ‌دوم علی ابراهیمی در نشست صمیمانه با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قزوین که در سالن جلسات شهیدحق‌شناس فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: با عملیات پلیس آگاهی باند 11 نفره‌‌ای متشکل از 7 سارق مرد و 4 سارق زن که کابل‌های برق را در قزوین سرقت می‌کردند، توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در مجموع از ابتدای سال جاری تاکنون 150 تا 200 نفر سارق کابل را دستگیر کردیم و البته در حوزه سرقت باید بدانیم که 26 دستگاه مسئول هستند که باید به وظایف خود عمل کنند و نباید همه بار مقابله به سرقت روی دوش فراجا باشد.

سردار ابراهیمی همچنین با اشاره به افزایش آمار تصادفات جاده‌ای در سال جاری گفت: فوت بیشتر از 100 نفر در تصادفات رانندگی 5 ماه نخست سال پذیرفتنی نیست و ما بارها از دستگاه‌های متولی مانند راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خواستیم که نقاط حادثه‌ساز را در محورهای مواصلاتی اصلاح هندسی کنند؛ چرا که جان یک نفر هم برای مهم و ارزشمند است.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات فراجا در ارتباط با اربعین اشاره کرد و گفت: طرح تمدید گذرنامه‌های بدون اعتبار برای زائران اربعین را از 5 شهریورماه شروع کردیم و تاکنون گذرنامه 5 هزار و 743 نفر را به صورت حضوری تمدید کردیم. در ضمن برای تمدید گذرنامه 6 هزار و 441 بارکد پستی به متقاضیان تحویل دادیم.

 ابراهیمی افزود:‌ در همین 10 روز هم اقدام به رفع نقص مدارک خروج از کشور 2 هزار و 120 نفر از زائران داشتیم و در نهایت 698 هم نتوانستند به دلایل متعدد مجوز خروج از کشور بگیرند.

وی ادامه داد: در نهایت از آغاز اجرای طرح تاکنون 50 هزار درخواست صدور گذرنامه به پلیس مهاجرت و گذرنامه ما آمده که برای بیشتر آنها گذرنامه صادر کردیم و صدور مابقی گذرنامه‌ها هم در حال انجام روال اداری است.

فرمانده انتظامی استان همچنین نسبت به ترویج بهائیت در مهدهای کودک و مدارس ابتدایی هشدار داد و گفت: در همین رابطه افرادی را دستگیر کردیم. در ضمن بحران‌سازی و افزایش نارضایتی عمومی، ترویج ابتدال و بی‌تفاوتی فرهنگی از دیگر اقدامات دشمن هستند که رسانه‌ها درباره آنها اطلاع‌رسانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها