هشت طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین افتتاح می‌شود
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین

هشت طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین افتتاح می‌شود

با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا

خط تولید تلویزیون هوشمند ایرانی پارس در شستا افتتاح شد

دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به همراه جمعی از مدیران و معاونین ستادی روز دوشنبه در ادامه بازدید های خود از شرکت های تابعه شستا در استان قزوین از شرکت پارس الکتریک شهرک صنعتی الوند نیز بازدید کرد.
دکتر ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی به همراه جمعی از مدیران و معاونین ستادی روز دوشنبه در ادامه بازدید های خود از شرکت های تابعه شستا در استان قزوین از شرکت پارس الکتریک شهرک صنعتی الوند نیز بازدید کرد.
کد خبر: ۱۳۷۹۳۵۸
خط تولید تلویزیون هوشمند ایرانی پارس در شستا افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین قزوین – مهرداد نوری: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در جمع حاضرین این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای همکاران و مدیران مجموعه، گفت: به اراده شما متخصصان ایرانی باور داریم و مصمم هستیم با افزایش کیفیت و میزان تولید در کارخانه های زیرمجموعه شستا به جهش تولید دست یابیم.

دکتر ابراهیم بازیان خاطرنشان کرد: امروز با وجود دولت مردمی سیزدهم باورهای امید زنده تر شده است و ما در مجموعه شستا مصمم هستیم در راستای تحقق شعار دولت هر چه در توان داریم پای کار بیاوریم تا کارخانه ها با ظرفیت کامل در مسیر تولید قرار گیرند.

دکتر مصطفی راعی مدیرعامل شرکت پارس الکتریک نیز درادامه این مراسم اذعان داشت: بعد از مدت ها بلاتکلیفی و رکود، برخی خطوط کارخانه سابق احیا شده و با ظرفیت کامل به تولید ادامه می دهیم.

وی گفت:شرکت پارس الکتریک به عنوان مهمترین تولید کننده تلویزیون در کشور، در حال حاضر با بهینه سازی خطوط و افزایش پی در پی کیفیت، یکی از بهترین تلویزیون‌های اسمارت در کشور را تولید می‌نماید. همچنین در خصوص شرکت کارتن البرز که یکی از شرکت های زیر مجموعه پارس الکتریک است نیز دچار مشکلات عدیده‌ای بوده که در چند ماه اخیر احیا شده و در حال حاضر سفارش تولید آن بیش از ظرفیت تولید است به طوری که طی ماه‌های ابتدای سال برنامه تولید سالیانه خود را به انجام رسانده است.

راعی در ادامه یادآور شد: مردم با برند پارس الکتریک خاطرات زیادی دارند به طوری که اولین تلویزیون رنگی را با محصولات پارس و پارس گراندیک به یاد می‌آورند، به همین خاطر ما به همراه تیم تازه نفسی که در حال حاضر در شرکت پارس الکتریک به خدمت مشغولند عزم مان بر این است که در کوتاه ترین زمان ممکن این روند را مجددا احیا و برند پارس الکتریک را برند اول حوزه صنایع صوتی و تصویری نماییم و همچنین با شرکت معتبر خارجی اتحادی تشکیل بدهیم تا به مانند گذشته تلویزیون های با کیفیت تولید کنیم و در اختیار مردم قرار بدهیم.

 راعی همچنین گفت: در حال حاضر نمایشگاهی در ارمنستان با حضور کشورهای منطقه برگزار می‌شود و شرکت پارس الکتریک قصد دارد با شرکت در این نمایشگاه و با در معرض عموم قرار دادن محصولاتش به بازارهای این کشورها ورود کند.

مدیر عامل شرکت پارس الکتریک در مورد تولید محصولات جدید اظهار کرد: ما علاوه بر تولید تلویزیون اسمارت در سایزهای مختلف، در حوزه تولید مانیتور، ساند بار، مالتی مدیای خودرو، تلفن های رومیزی، اندروید باکس، مولتی مدیا و ای سی یوی خودرو هم ورود کردیم. بسیاری از این محصولات با برند پارس به مرحله نمونه سازی رسیده و با کمک شرکت های دانش بنیان و تولید داخلی و با کیفیت رقابتی در اختیار مشتری قرار دادیم وبه محض اینکه مورد تایید قرار بگیرد به تولید انبوه خواهد رسید.

دکتر راعی  در پایان سخنان خود سرمایه در گردش را بزرگترین مشکل شرکت پارس الکتریک دانست و خاطر نشان کرد: که با تمهیداتی مشخص  این مشکلات در حال رفع می باشد و ما امیدواریم با حمایت‌های هلدینگ صنایع عمومی تامین و شستا این مشکلات به زودی برطرف شود و سال آینده شاهد انقلابی بزرگ در این شرکت باشیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها