مهدی الیاسی صبح امروز در جلسه درس اخلاق مدیران که با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه‌های اجرایی و همزمان با هفته دولت برگزار شد، گفت: بیش از یکسال از عمر خدمت دولت سیزدهم می‌گذرد که در این یکسال علیرغم فراز و نشیب‌های موجود موفقیت‌های شایانی بدست آمده است.
کد خبر: ۱۳۷۷۶۶۴

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : وی افزود: با وجود همه مسائل داخلی و خارجی چون نیت خالصانه دولت خدمت صادقانه به مردم بود، با تکیه بر توان و پشتوانه مردم در عرصه‌های مختلف دستاوردهای خوبی رقم زده شد.

فرماندار ساوه با بیان اینکه دولت سیزدهم توانست با اجرای چند پروژه عمرانی بزرگ سکون چند ساله در پروژه‌های عمرانی را بشکند گفت: در بحث جراحی اقتصادی نیز همه اقتصاددانان تاکید داشتند که تزریق ارز دولتی و عمومیت یارانه به همه کالاها یک کار اشتباه بود و با توجه به وضعیت اقتصادی داخلی و خارجی این کار باید انجام می‌شد که خوشبختانه با همراهی مردم به سرانجام رسید. 

الیاسی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در بحث ارتباطات خارجی نگرشی عزتمندانه دارد، عنوان کرد: این نگرش عزتمندانه که بر پایه ارزش‌های نظام ترسیم شده است باعث شکوفایی روابط خارجی مناسب با کشورهای مختلف گردیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه گستردگی شهرستان کار ادارات را نیز کمی سخت کرده است،گفت: آنچه دولت خواسته و جزء سیاست‌های راهبردی دولت آیت الله رئیسی است، توسعه و جلب رضایتمندی مردم میباشد که باید سرلوحه کار دستگاه‌ها قرار بگیرد و مدیران باید شرایط ادارات را به این سمت و سو ببرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه خاطرنشان کرد: باید با هم متحد و همدل باشیم و  دست در دست هم بگذاریم تا با عمل به منویات دولت که همان منویات مقام معظم رهبری است شهرستان را به شکوفایی برسانیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساوه با تاکید بر اینکه اصول کار دولت مردان باید دغدغه مندانه و جهادی باشد، بیان کرد: مدیران شهرستان ساوه باید در شبانه روز 16 ساعت پای کار باشند و روزهای تعطیل و .. نیز برای خدمت رسانی به مردم حاضر باشند. 

وی تصریح کرد: الفبای توسعه ایجاد زمینه آن است که خوشبختانه در ماه‌های اخیر این مهم در شهرستان ساوه در حال رقم خوردن است و به آینده شهرستان امیدوار هستیم. 

به گفته فرماندار ساوه در هفته دولت در شهرستان ساوه بالغ بر 89 پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود که اعتباری در حدود یک هزار و 36 میلیارد تومان برای آن صرف شده است که زمینه ایجاد اشتغال برای یک هزار و 545 نفر را فراهم خواهد کرد.

 امام جمعه ساوه نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: مردم ما باید لمس کنند که دولت فعلی با قبلی‌ها متفاوت بوده و مردمی است. 

حجت الاسلام جعفر رحیمی افزود: مسئولان دولتی برای تقویت بدنه دولت باید ارتباط مستمر با مردم داشته باشند و میزهای خدمت را فعال تر کنند چراکه این ارتباط نزدیک هم برای حل مشکلات مردم موثر است و هم اعتماد مردم را به مسئولان بیشتر از گذشته خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توجه به شعار سال باید در دستور کار دولت مردان قرار بگیرد،گفت: دولت باید تمام توان و تلاش خود را برای رفع موانع تولید خصوصا برای شرکت های کوچکتر به کار بگیرد و در تحقق شعار سال جهادی عمل کند. 

گفتنی است مسئولان پس از این جلسه با حضور در گلزار شهدای امامزاده سید علی اصغر (ع) با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

خبرنگار : لیلا گراوند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها