رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه :

نمایشگاه گروهی نقاشی در ساوه دایر شد

نمایشگاه نقاشی از آثار هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی به صورت گروهی در شهرستان ساوه دایر شد.
کد خبر: ۱۳۷۷۳۹۷

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، حسین محمودی فر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی خبرداد و بیان داشت: این نمایشگاه از آثار هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی به صورت گروهی درروز شنبه مورخ 29/5/401 ساعت18 در فرهنگسرای ارشاد افتتاح گردید.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه در افتتاح نمایشگاه نقاشی اظهار داشت: هنرتجسمی به عنوان تزئین و هنری کاربردی همیشه با سازوکارو زندگی مردم در ارتباط بوده و در اکثر دوره های گذشته و معاصر بستری برای تجلی ارزش های فرهنگی بوده است.


محمودی فر تصریح کرد: هنرهای تجسمی وابسته به درک و فهم بیننده می باشد و هنرمند باید توانایی ارتباط با مخاطب و بیننده آثارش را داشته باشد و از این طریق منظور و هدفش را به دیگران منتقل کند.


وی افزود: تمامی افراد در هر سنی توانایی ارتباط با هنرهای تجسمی را به خوبی دارند و برداشت هر کسی با فراخور ادراکش متفاوت است،جاذبه هنرهای تجسمی باعث شده تا بیننده به شکل،طرح و خطوط جذب شود و از درک مطلب مورد نظر هنرمند دور نشود.


وی گفت: به تصویر در آوردن ماهیت هنری در قالب محصول تنها خصلت مشترک شاخه های هنرهای تجسمی که حس بصری افراد را به خود جذب می کند.


ضمناً این نمایشگاه از تاریخ 29/5/401 به مدت 10 روز صبح ها از ساعت 8 الی 30/13 و عصرها از ساعت 17 الی 20 آماده پذیرایی علاقه مندان می باشد.

خبرنگار : علی کریمی 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها