فرماندار ساوه از تشکیل کمیته حمایت قضائی از صنایع و بررسی موضوعات گوناگون برای رفع موانع تولید در ساوه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۷۲۹۴

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : مهدی الیاسی عصر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه صنایع باید نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب اهتمام جدی داشته باشند اظهار کرد: دولت بخشی از یارانه را در قالب جراحی اقتصادی از حامل‌های انرژی گرفت و بر این اساس تعرفه آب، برق، گاز در حوزه تولید افزایش یافت.

وی افزود: گرانی تعرفه آب موجب صرفه‌جویی در مصارف صنعتی و یا اتخاذ سازوکاری برای باز چرخانی در حوزه تولید و صنعت می‌شود و این مهم باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد تا صنایع آب‌بر محدودیت فعالیت نداشته باشند.

فرماندار ساوه ادامه داد: ساوه قطب صنعتی کشور با ظرفیت بالای تولیدی است که در این راستا کمیته حمایت قضائی از صنایع تشکیل و موضوعات گوناگون برای رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد.

الیاسی عنوان کرد: مدیریت شهر صنعتی کاوه مشارکت کننده در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر ساوه نظیر تعریض محور دسترسی ساوه به قطب صنعت کشور بوده و به منظور تحقق اهداف، تشکیل کمیته‌ای متشکل از صنعتگران و مدیران شهر صنعتی کاوه با محوریت بررسی درآمدها و هزینه‌ها یکی از اقدامات ضروری است.

وی در پایان تصریح کرد: شهرستان ساوه در کریدور شرق به غرب و شاهراه مواصلاتی کشور قرار گرفته و با حجم بالای کشف کالای قاچاق مواجه است و ایجاد انبار اموال تملیکی در این شهرستان ضروری است که امیدواریم با پیگیری مقامات استانی و سازمان املاک تملیکی این مطالبه شهرستان محقق شود.

خبرنگار : ملیکا باقری 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها