رییس بسیج رسانه استان هرمزگان در پیامی تقارن ایام محرم با هفته خبرنگاررا فرصتی در جهت تبیین و تبلیغ  حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا دانست .
رییس بسیج رسانه استان هرمزگان در پیامی تقارن ایام محرم با هفته خبرنگاررا فرصتی در جهت تبیین و تبلیغ حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا دانست .
کد خبر: ۱۳۷۵۴۶۲

هرمزگان-جام جم انلاین-رییس بسیج رسانه استان هرمزگان در پیامی تقارن ایام محرم با هفته خبرنگاررا فرصتی در جهت تبیین و تبلیغ حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا دانست .

 

در متن این پیام آمده است : یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه ازدفاع مقدس تا دفاع از حرم و امنیت کشور عزیزمان ایران را گرامی می داریم .

 

شهیدانی که با قلم ، دوربین و ابزار رسانه ای منادی آزادی ، آزادگی و حق طلبی بودند .

 

تقارن هفته خبرنگار با ماه محرم ،مسئولیت خطیر اصحاب رسانه در تبیین محتوا و حقيقت پيام ائمه، بويژه پيام نهضت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حادثه کربلا را سنگین تر می کند .

 

در حقیقت این اتفاق فرصتی مغتنم در جهت تبیین و تبلیغ حقانیت فلسفه عاشورا و قیام کربلا محسوب می گردد .

 

آزادگی ، اخلاص ،ایثار ، ولایت مداری ، پای بندی به اصول اخلاقی و انسانی ، توکل به خداوند درسهای بزرگ عاشورا و قیام کربلاست و فعالان حوزه رسانه می توانند با انتقال پیام عاشورا به جهانیان نقش ممتاز خود را در ابلاغ حق و حقیقت به نحو احسن ایفا نمایند .

 

امروزه عرصه رسانه ها از تنوع زايد الوصفي برخورداراست در عصر اطلاعات شاهد انتقال انفجار گونه پیام از طرق مختلف چون شبکه‌های اجتماعی،‌ وبلاگ‌ها، میکرو وبلاگ‌،‌ پادکست ‌، ویکی‌، رسانه های برخط و غیر برخط هستیم . طبیعتا این گونه ها و ابزار ها فرصتی مغتنم را در جهت تعمیق و انتقال مفاهیم ارزشی ، اخلاقی و انسانی فراهم می آورد . که باید از آن نهایت بهره را برد .

 

خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در سراسر کشور به ویژه استان هرمزگان نقش انکار ناپذیر ی در آگاهی بخشی عمومی ، اطلاعرسانی صادقانه ، پیشرفت و توسعه، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و توسعه مفاهیم اخلاقی در جامعه داشته و دارند ،لذا همه باید قدردان تلاشهای مجاهدانه اصحاب رسانه باشیم .

 

اینجانب ضمن تسلیت ایام ماه محرم ،یاد و خاطره شهید صارمی ،شهدای رسانه و قلم ،هفته خبرنگار را گرامی داشته ، از خداوند متعال توفیق اهالی فرهنگ و رسانه را در ایفای رسالت خطیرشان مسئلت دارم .

محمد رسول جلالی
رئیس بسیج رسانه استان هرمزگان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها