فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

دستگیری اعضای باند سارقان کابل های فشار قوی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۲ نفر از سارقان که اقدام به سرقت کابل برق به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال از یک شرکت صنعتی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۴۴۶۴

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: به دنبال وصول یک فقره پرونده قضائی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی، مبنی بر به مقصد نرسیدن یک دستگاه تریلر که به همراه 2 تریلر دیگر از یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه اقدام به حمل کابل به کشور عراق کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس مرکزی در استعلامات به عمل آمده از مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلر مفقود شده، دریافتند که تمامی مدارک از قبیل کارت فعالیت ناوگان عمومی، کارت فعالیت راننده حرفه‌ای، گواهینامه، کارت شناسایی و دیگر مدارک جعلی بوده و او مشخصات اعلامی در هنگام تحویل بار را از دیگر مشخصات کارت‌های رانندگان فعال در شرکت باربری مورد نظر برداشته تا در هنگام استعلام مشخصات رانندگان، کاربر سامانه حمل و نقل متوجه جعلی بودن مدارک نشود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به تکمیل تحقیقات و دستگیری 2 متهم در این خصوص یادآور شد: این متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی در قالب جعل و کلاهبرداری بودند، با مشاهده مستندات و مدارک قانونی کارآگاهان پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و در نهایت به سرقت قرقره‌های کابل برق با یک دستگاه کامیون تریلر، به ارزش تقریبی 45 میلیارد ریال از یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه با مشارکت دیگر همدستانشان اعتراف کردند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به تلاش مأموران به منظور شناسایی و دستگیری سایر متهمان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها