نماینده مردم ساوه و زرندیه :

شهرستان ساوه سالهاست منتظر آب است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ساوه سالهاست منتظر آب سد کوچری است.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۶۱

ساوه و زرندیه به گزارش جام جم آنلاین : حجت الاسلام محمد سبزی در جلسه شورای اداری استان که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، بیان کرد: پیشنهاد می شود که دور بعدی سفرهای استانی ریاست جمهوری را از شهرستان ها آغاز کنید که سفرها در واقع سفرهای مراکز استانی نباشد.

وی افزود: شهرستان های زیادی از آب سد کوچری منتفع شده اند، اما شهرستان ساوه سالهاست منتظر آب است و لازم است که دستور لازم برای برخورداری ساوه از این منبع صادر شود، از طرفی اگر امروز به فکر وضعیت آب زرندیه نباشیم، فردا دیر است چراکه وضعیت چاه ها خوب نیست.

سبزی گفت: بعد از انقلاب یک بیمارستان دولتی در ساوه احداث نشده است و بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی در حال ساخت ساوه نیز نیازمند کمک و مساعدت است، خیرین پای کار هستند و اگر کمک شود ظرف یکی دو سال آینده پروژه افتتاح می شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساوه مهاجرپذیر است و ۲۲ ناحیه حاشیه ای دارد و با مشکل مسکن روبروست، اما نیازمند ساماندهی مناطق حاشیه نشین هستیم، گفت: اگر زمین اختصاص یابد برخی از افراد آماده احداث هستند، از طرفی جاده خرقان در واقع جاده مرگ است و لازم است که برای بهسازی آن دستور لازم صادر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها