مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم از ابطال مجوز فعالیت ۵ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری‌ متخلف در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۲۱۲

علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، اظهار کرد: اولین جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری قم در سال ۱۴۰۱ با حضور اعضای این کمیسیون برگزار و در طی این جلسه مجوز ۵ شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابطال شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: پنج شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری متخلف به نام‌های آذرخش گشت‌بدیع، قصر دشت، آوان‌پرواز آریادشت، ملکوت سیر فرش تا عرش آسیا و آرمان پرواز آریاگیتی به استناد آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و به دلیل‌ رعایت‌ نکردن قوانین و مقررات و دستورالعمل‌ها و خط مشی‌های ابلاغی ابطال شد.

ارجمندی گفت: شرکت‌هایی که پروانه فعالیت آن‌ها ابطال شده است به استناد قانون حق اجرا و برگزاری تور، اخذ روادید و هرگونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

او تصریح کرد: هم‌استانی‌ها و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری این اداره‌کل اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها